lørdag 7. februar 2009

Vinterstemning

Har blitt mye jobbing den siste uken, og overtid både torsdag, fredag og i dag. Ikke så veldig mye lørdag igjen etter 8 timers jobbing, men godt for alt som er gjort! Skal bare slappe av og kose meg nå, og ta en relativt rolig dag i morra tenker jeg. Blir nok en treningsøkt i løpet av søndagen, ellers litt pusling i heimen.

Treningsmessig har uken vært veldig bra:
Mandag: 90 minutter spinning (egenkomponert)
Tirsdag: 90 minutter spinning (utholdenhetstime + 30 min ekstra)
Onsdag: 30 minutter ellipse + 15 min styrke
Torsdag: 110 minutter spinning (intervalltime + 20 min ekstra)
Fredag: 40 min svømming
Gjør godt for skrotten (og hodet....).

Fikk tatt et par kjappe mobilbilder før jobb i dag, er jo skikkelig vinterstemning her nå! Jeg vil virkelig ha vår, er SÅ klar for sol og varme. MEN må innrømme at det jo blir mye lysere ute, samt at det er stemningsfult med snøen da... Og veldig glad for at borettslaget har vaktmester!

(sånn omtrent utsikten fra kontoret mitt, ikke dumt det altså! )

2 kommentarer:

Rolf Inge Dalen sa...

Ser ut som du har kontor i Lars Monsen Land??

trine sa...

Hehe!
Er vel heller heldig og har kontor på rett side av bygget :) Er vel omtrent 200 meter til E-18, og et solid steinkast til Dyreparken, så ikke helt Lars Monsen-land... Men trives med utsikten! Har visst vært observert bever i vannkanten der for endel år siden, er jo småeksotisk.
Alt bra i de indre deler av østlandet?