onsdag 5. mai 2010

Skranten skrott

Litt småskranten skrott i dag, og jeg har rett og slett tatt treningsfri. Var utrolig tung i beina da jeg syklet hjem fra jobben, og kjente det etterhvert litt i hofta også (typisk isijasen som ikke er helt fornøyd). Fikk spist litt middag (laks og blomkål- og broccoligrateng) da jeg kom hjem og dro til byen for å klage på en topp jeg hadde kjøpt på Noa Noa i går (den gikk opp i flere sømmer). Hadde håpet at de byttet den raskt og greit, men de skal visst først forsøke å sy den. *sukk* Det betyr en ny tur til byen senere for å hente toppen etterhvert. Jaja... Fikk ordnet flere andre ærend også, og var på farta i nærmere to timer. Godt for alt som er gjort!

Ingen trening i dag altså, men ellers holdt meg til planen. Syklet til og fra jobb, og kjørt strengt lavkarbo-kosthold. Har også fått tatt en liten sjekk med Ketostix, og fikk greit utslag. Lover bra! Nå gjelder det bare å kjøre på videre, og holde motivasjonen oppe. Litt smått hodepine om dagen, og tunge bein, men det gir seg gjerne etter et par uker. Kroppen trenger litt tid til omstilling fra karbo-forbrenning til fettforbrenning!

Har funnet frem et bilde fra mai i fjor, da Linda og jeg var på tur til Den Omvendte Båt. Turen må gjentas snart! Herlig turterreng :)
I morra satser jeg på minst 1 time spinning, aller helst 2. Har i alle fall booket to timer, så får vi se! Slo kneet tidligere i dag, så må bare se hvordan det utvikler seg før jeg tar helt av i morgen. Men satser på at det skal gå bra :)

Fredag kommer mams og paps på besøk, blir koselig! Fått handlet et par vinflasker i dag, og satser på at vi skal få laget litt god mat også. Koselig å stelle litt pent med snille foreldre!

Tid for innspurten av Luksusfellen :)

Ingen kommentarer: