lørdag 2. oktober 2010

Høst

Vi skriver 2.oktober, og det er ingen tvil om at det er høst. Skyene henger tungt på himmelen, og vinden uler. Og jeg koser meg! Er så godt å kunne grave frem strikkegensere, ullsokker, pledd og masse stearinlys.

Det blir visst litt lenge mellom blogginnleggene om dagen. Det går virkelig i ett! Denne uka har jeg vært 3 netter i Bergen (søndag til onsdag), og så ventet to hektiske dager på jobb. I går kom Kristin på besøk, og i dag kommer mams og paps en tur. Vi skal på Hangarkonserten i kveld, så de overnatter til i morra. Blir koselig! Jeg har vært en kjapp tur i byen i formiddag, egentlig for å få vesklet litt pund. I tillegg vimset jeg innom butikken Buksesmekken, og kom ut med to nye dongeribukser. Har virkelig funnet et merke som fungerer, og i dag hadde de inne samme modellen i to forskjellige farger. Måtte bare ha! Så nå må det ryddes litt i klesskapet igjen, så jeg får kvittet meg med de buksene som ikke passer eller er utslitt, og får god plass til de nye. Høstens bukser er i boks (og jeg kunne notere en størrelse mindre :) Hurra!! )

Jeg hadde noen veldig fine dager i Bergen, med masse kursing og hyggelige folk. Strålende vær, en tur på Fløien, deilig 3-retters middag på Bryggeloftet, og en ettermiddag med butikkvims. Og da oppdaget jeg en ny favorittbutikk! Har tidligere skrevet om butikken Ting, og det er absolutt en butikk jeg anbefaler en tur innom. Rakk det såvidt før stengetid denne gangen, og årsaken var kanskje at jeg brukte laaang tid i butikken Bella Donna (har ikke fått websiden http://www.belladonna.no/ til å fungere, derfor litt diffus link)? Virkelig en smykke- og tilbehørsbutikk etter mitt hjerte! Bare så synd at jeg må helt til Bergen for å handle... *ler* Kunne virkelig gått totalt bananas der inne, men behersket meg så godt jeg bare kunne, og kom derfra med 3 par øredobber. 2 til meg (satser på at jeg får tatt bilder etterhvert), og 1 par til mams (håper ikke hun rekker å lese her før hun har fått de...). Veldig gøy med litt andre smykker enn det man finner på Glitter, Accessorize, Lindex og H&M. Og til en veldig overkommelig pris! Når det i tillegg var fantastisk koselig betjening, så er det bare en ting å si: LØP OG KJØP! Hihihi!

Ellers er det full nedtelling til London, og jeg er SÅ klar! Litt kontanter er vekslet, og passet er lokalisert. Gleder meg STORT!

Ha en strålende helg videre, og NYT høstværet!
Plutselig tilbake :)

Ingen kommentarer: