søndag 30. januar 2011

Bloggutfordring

Anne Berit hos Stølens Family har utfordret meg til å svare på følgende:

4 tv-program jeg ser på:
- Criminal Minds
- Friends (er gjerne middagsunderholdning)
- litt nyheter
- Det store korslaget (når det passer)

4 ting jeg har gjort i dag:
- trent
- vasket bilen (ok, det ble gjort kl 01:10 i natt, men var jo søndag!)
- hengt opp klær (også i natt, før jeg stupte i seng)
- har planlagt å lese litt pensum…

4 ting på min ønskeliste:
- at mine nærmeste er friske og har det bra
- en telefon fra Norsk Tipping
- flere timer i døgnet
- hushjelp hadde jo ikke vært dumt…

4 ting jeg liker dårlig:
- når nære og kjære ikke har det bra
- “verdensmestre” i trafikken som setter mitt og andres liv i fare
- urettferdighet
- for lite søvn…

Til slutt skal 3 medbloggere utfordres, og dermed sendes utfordringen videre til: Helene, Cathrine og Line.