søndag 20. mars 2011

Litt nedtelling igjen



Våren er i gang, og innimellom besøk, studier og trening så har jeg så smått begynt med litt forberedelser til neste utenlandstur. Har en liten reiseguide som jeg tenkte jeg skulle få lest litt i de neste ukene, og så kom jeg over en liten "må se"-guide på youtube også. Ikke dumt! Har ALLTID hatt lyst til å reise til Roma, og gleder meg som en unge!

Før den tid kan det se ut til at det kanskje blir en liten spa-weekend igjen også, DET hadde gjort seg! Linda og jeg bestemte oss for å unne oss litt hverdagsluksus i stedet for å kjøpe bursdagsgaver til hverandre. Ikke så lett å finne ei helg som passer for begge to, men nå ser det ut til at vi har klart å spikre en dato, og jeg har sendt avsted en liten forespørsel til Farris Bad. Jeg har INGEN problemer med å gjenta suksessen fra i høst! Ooooooo store lykke!

Det betyr kanskje at man bør krysse fingrene for skatteoppgjøret…?

Ingen kommentarer: