mandag 11. juli 2011

Vinnerlykke

Noen vil vel kanskje si at jeg har vinnerlykke. Sånn innimellom i alle fall... Dessverre ringer ikke Norsk Tipping så skrekkelig ofte (lurer på om de egentlig har nummeret mitt? Burde jeg ringt de kanskje, bare sånn for å sjekke?), men men. Det finnes jo andre konkurranser man kan være med på, hvor vinnersjansene kanskje er LITT større enn i Lotto. Vel, det dukket opp en liten konkurranse hos Stormberg - og gjett hvem som vant?

Hint, sier du?
Næh, ærlig talt!

JEG fikk epost i ettermiddag om at jeg var vinneren! Ooooooo lykke! Er rart det der, men det er faktisk like moro å vinne hver gang, uansett :) 20 kroner på et Flaxlodd, en Bosch-drill, en Sudoku-bok eller andre ting (men hvorfor ringer ikke Norsk Tipping?). Og nå har jeg visstnok vunnet 4 billetter til Dyreparken! Kanon!

Gleder meg :) Noen som vil være med kanskje?

1 kommentar:

Anne-Lill sa...

Gratulerer!!!
Jeg vil gjerne være med jeg, såfremt premien din inkluderer flyreise tur/retur Trondheim - Kristiansand og et par overnattinger på hotel...