søndag 21. august 2011

Treningshøst

De siste månedene har jeg kommet helt ut av den gode treningstrenden, og det har ikke blitt nok trening i det hele tatt. Våren ble kanskje vel intens, med studier/eksamen, litt reising etc. Men nå er det høst igjen, og nye muligheter. For å få systemet skikkelig på stell, har jeg tatt kontakt med en personlig trener (også kalt PT). Og nå er treningsskjebnen min beseglet... Tirsdag er første treningsøkt, og så regner jeg med at det går slag i slag. Gleder meg, er spent, og "gruer meg" bittelitt. Er jo litt skommelt... Men jeg håper virkelig det kan gi ekstra kick!

Skal også komme skikkelig i gang med lavkarbo igjen, og akkurat nå står hjemmelagde knekkebrød i ovnen. (rettelse: to brett godt stekte knekkebrød er nå tatt ut av ovnen...). Handleliste forberedes, og jenta er klar! Beklager Freia, men vår forhold er over for denne gang...

I'm ready!

1 kommentar:

Marianne sa...

Det blir nok herlig å komme i gang med treningen igjen! Gleder meg til å høre om PT! Jeg gleder meg til min treningshøst også.. :)