torsdag 8. desember 2011

Jeg digger…

… lagersalg!!
NextSport har hatt lagersalg et par ettermiddager denne uken, med sterkt nedsatte priser. Jeg svinset innom en tur i ettermiddag, for å se om jeg kunne finne et kupp. Kanskje en julegave eller tre? Vel, det har seg sånn at jeg ble ferdig med julegavene FØR jeg kom meg avsted på lagersalget *kremt* Veeeeldig beleilig! :) Så i stedet for julegave, så ble det ny allværsjakke til meg selv (er kanskje en form for julegave det også?). I samme stil som parkasen jeg kjøpte tidligere i høst, men denne er tynnere (ikke foret), og ikke fullt så lang. Lett innsvingt, tapede sømmer (vind- og vanntett) og bra passform. Jeg er veldig godt fornøyd! Og lagersalgsprisen? 500 kroner! Fullpris på twentyfour.no er 1299. Me hæppi! Modellen heter forøvrig Fusia.

image

Bilde lånt fra twentyfour.no

Ellers er skrotten i ferd med å bli ubeskrivelig støl etter gårsdagens tortur-økt (PT-time…). Auuuuu! Men man skal vel lide for “skjønnheten”??

Ingen kommentarer: