søndag 8. april 2012

Påskestemning i Dyreparken

Det er noe fredelig og vakkert med en svær pusekatt som ligger og slumrer i vårsola blant hvitveis og vårens første gresstrå.


Nyyyyyyydelige pusekattene!

Majestetiske og flotte pusekatter her også!
Fornuftige surikater nøt livet i solveggen
(og snuppa i midten må da være klar for fødsel hvert øyeblikk?)
Vårslapp kanel kamel
Min gode kompis, Odin. Fikk en fin stund sammen, med klapping og litt kløing bak øret (og ja, det er fremdeles litt sær opplevelse å få klø en svær elgokse på neseryggen og bak ørene...). Dog litt vanskelig å ta bilde når han står så nærme... Horna falt av tidligere i vinter, men det er så vidt på gang nytt sett.
En veldig fin tur i Dyreparken, og jeg føler meg rett og slett priviligert som har et sånt område som nærmeste nabo. Nå gjenstår det bare at vinterens sjiraffbaby snart begynner å være mer ute :)

Litt ekstra spesielt å gå i Dyreparken i dag, siden vi er i ferd med å planlegge neste vinters langtur... Ser ut til at flere drømmer kan gå i oppfyllelse da, og jeg gleder meg STORT!

Ingen kommentarer: