torsdag 31. mai 2012

Terrengkarusellens 8.løp - Huntonitløpet

Torsdag igjen!
Det betyr ny tur med Terrengkarusellen, denne gangen i Bymarka i Kristiansand ("forlengelsen" av Baneheia). Nydelig vær med snaue 20 grader og strålende sol. Og fantastiske løyper! Virkelig imponert over hva utvalget klarer å få til - uke etter uke. Tørt og fint i skogen med myke stier.

To ulike løypevalg i dag, enten ca 4 km eller langturen på ca 10 km. Meike måtte melde avbud i dag, men jeg var heldig og fikk med meg Marianne i stedet. Koselig med selskap! Og selvfølgelig valgte vi den lange løypa! Skal det trimmes så skal det trimmes skikkelig.

Og hvilken tur! Oppover.. Oppover... OPPOVER... Noen solide bakker denne gangen også, og blodpumpa fikk virkelig kjørt seg (og denne jenta pusta som vanlig som en astmatisk flodhest...). Tung tur (spesielt mot slutten, da jeg merket godt at det var lenge siden lunsj...), men veldig fin tur!

Pulsklokka melder om nesten 1500 kcal forbrent, GPS-en melder om snaue 14 km tilbakelagt (men den Endomondoen eller GPS-en min er virkelig ikke helt frisk om dagen. Toppfart på 25 km/t? Og noen sikksakk-sløyfer vi ikke har gått... Argh! Noen som har tips til hvordan jeg kan få galskapen tilbake på rett kjøl? Tips tas i mot med stor takk!) og skrotten melder at den er sliten. Men veldig fornøyd!


Kan til slutt melde om et tosifret antall stikk/bitt fra noen sultne små tullinger. Prikkete på armene jo! Jaja, litt rusk må man regne med!

Fredag i morgen! Jippi!!

Ingen kommentarer: