mandag 25. august 2008

Bra treningsdriv på gang

Endelig skikkelig i gang med treningen igjen, og gjett om det er deilig! Forrige uke fikk jeg fem økter på Spicheren, stort sett tredemølle/ellipse samt styrkeapparater. Onsdagen tok jeg treningsfri, og fikk handlet litt og puslet litt i heimen. Var blant annet innom Super G i Sørlandsparken og fikk handlet meg et par t-skjorter til treningen. Har funnet ut at gamle bomullst-skjorter ikke er det helt store, så nå fikk jeg endelig kjøpt meg et par i et mer teknisk treningsstoff. Og må si jeg er veldig fornøyd så langt :)

I helga fikk jeg besøk av mams og paps fra lørdag til søndag, var veldig koselig! Fikk sett masse OL, vimsa litt på Sørlandssenteret, og var ute og spiste på kvelden. Jenta kosa seg ja :) Fikk også 20 NYDELIGE roser av mams, i en flott orange/lakserød farge. Skal se om jeg ikke kan få tatt bilde av herligheten, og lagt ut etterhvert. Søndagen ble stille og rolig, og gjestene dro utpå ettermiddagen. Fikk gjort litt i heimen, og blant annet ryddet i klesskapet. Det trengtes! Fire fulle bæreposer forsvant ut av skapet, og vips var det ikke så mye klær som man skulle tro. Og det gir jo uvante muligheter :) Hihi!

Har forresten kjøpt meg "torturinstrument" også :) Gikk til anskaffelse av en epilator fra Braun (for de uinvidde, en epilator er en hårfjerningsmaskin som napper hårene, og består av ca 40 pinsetter), og er utrolig fornøyd! Hvorfor har jeg ikke kjøpt noe sånt tidligere? Leggene var først ut, og resultatet ble veldig bra :) Etter et par dager hadde jeg mannet (eller "kvinnet") meg opp til å ta armhulene. Ikke så vondt som fryktet, og resultatet er helt suverent. Dette liker vi :) Bikinilinja er en helt annen diskusjon, er ikke SÅ tøff riktig ennå...(er jo lenge til sommeren?)

Orkideblomstringen er litt på hell her nå, men hjalp med en liten nyanskaffelse til 79 kroner på OBS... Hihi! Og håper jo det snart dukker opp nye skudd på de som allerede er avblomstret :) Steller så godt jeg kan med de i alle fall, og ser allerede nye blader og luftrøtter på vei. Så får jeg bare smøre meg med tålmodighet så lenge.

Veldig koselig med kommentarene som ramler inn i bloggen!
Er plutselig tilbake :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen takk for en alle tiders koselig helg!!!! Er alltid koselig med en tur til storbyen ;)
Og en tur på sørlandssenteret gjør alltid lykke! Er SÅ deilig å få brukt litt penger!!!!! (Godt at pappa aldri er inne og leser bloggen din, Trine!!)
Stoooor klem fra mamma;n

Cathrine sa...

Heihei! Jeg har en Oregon scientific VIBRA trainer Elite Pro! Ikke lett å huske det der... Så ingen Polar her altså. Klokka var vanntett, men signalene fra pulsbeltet kom aldri frem, hadde kanskje fungert hadde jeg bare svømt ryggcrawl, men her er det bryst som gjelder... Fungerte fint når jeg jogget frem og tilbake til svømmehallen da, så det var jo moro å få prøvd den litt. :) Høres ut som om du har kost deg i helgen, du får ha en god jobbeuke også! :)