fredag 1. august 2008

Ohhhh fantastiske ferie!

Snakk om deilig ferie! Har hatt fantastisk vær så langt, snaue 30 grader i skyggen og strålende sol. Deilig! Første uken bestod av båtrace i Arendal, så en tur på hytta i Fredrikstad. Fikk et par Sverige-turer, og en vims innom Ikea :) Og jenta shoppa INGENTING på Ikea! Rent imponert jeg altså... Denne uka har jeg bare sløvet hjemme hos mams og paps, kosa meg på verandaen og truffet gode venner. Ute og spiste med Ann Mari på tirsdagen, og besøk av Linda fra onsdag til torsdag. Fikk oss en super tur til Merdø på torsdagen, bare sløvet i sola og kikket på folk. Fikk faktisk badet 4 ganger i sjøen også, det er en solid rekord for de siste årene :) Onsdagen ble det kveldsbad i Trevann, så fem dukkerter på under et døgn synes jeg er bra! I alle fall til denne jenta å være... Ser ut til at det skal komme regnvær fra i morgen av, så da blir det nok slutt på de fantastiske soldagene for denne gang. Men skal absolutt ikke klage, har hatt nesten 14 dager med superdupervær, og nikosa meg! Bare så synd ferien har gått så altfor fort, og er bare ei uke igjen...

Blir tur til Melsomvik til uka, gleder meg masse :) Endelig få besøkt Helene, Christian og Andreas, skal nok bli stas tenker jeg! Ellers håper jeg å treffe litt flere venner før jeg setter kursen tilbake til Kristiansand neste helg. Vips er hverdagen her igjen. Altfor kort ferie spør du meg, men skal samtidig bli litt godt med hverdager igjen også. Komme i rute med treninga igjen (har tatt litt mye ferie gitt, ikke mye fysiske utskeielser på denne skrotten! Men deilig det også da...). Men fra og med 11. august er det full fart igjen! En lang høst frem mot jul, og da er det bare å hive seg over treningen :) Blir nok bra!

Er bare innom for en kort oppdatering, kommer nok mer tilbake når hverdagen er på plass igjen.

Ha en fortsatt strålende sommer folkens! :)

Ingen kommentarer: