søndag 21. september 2008

Ny knall helg!

Så var det søndag igjen gitt, synes dagene flyr sinnsykt fort jeg! Men for å oppsummere fra der jeg gav meg sist:

Onsdagen ble det trening rett etter jobb, før jeg dro hjem til litt husarbeid. Er så godt for alt som er gjort! Torsdagen dro jeg til Bergen for å besøke hovedkontoret vårt, og timene gikk fort gitt. Forsvinner jo litt tid på Kjevik og Flesland (moro med sikkerhetskontroller, spesielt når man skal ha med seg FEM dockingstasjoner til bærbare pc'er på flyet hjem... Som håndbagasje... Men gikk bra da!), men var hjemme igjen rett før kl 19. Ingen trening da med andre ord! Fredagen var jeg ganske trøtt, men arbeidsdagen gikk fort og vips var det helg. Deilig! Trening etter jobb på fredagen, og jenta var atter en gang full av energi. Er så deilig!! Ble 45 minutter på ellipsemaskin, 20 minutter styrketrening og 30 minutter på spinningsykkel. Svett, sliten og superfornøyd! (de tre S'er ;)..) Hjem til litt mat, og en time på sofaen før jeg skulle til byen og treffe noen kollegaer til lønningspils. Alltid moro med lønning! Hihi! Var en utrolig koselig kveld, selv om jeg var sinnsykt trøtt. Hjem til senga rundt 01, og sov greit helt til de tidlige morgentimer (06-tiden mener jeg å huske). Ikke så flink til å sove hele natten for tiden, og er mye trøtt. Men men! Frokost og litt pusling på lørdagen, før Ann Mari kom rett over kl 11. Hadde en helt super dag sammen med henne, først på shopping, så litt vimsing og så ut og spise. Til slutt hjem og skravle masse, og mimre over en haug av bilder fra det forrige århundre... Hihi! Er noe som har endret seg siden 90-tallet gitt! (og godt er det!). Hvis du er innom og leser snuppa, så TUSEN TAKK for en fantastisk dag! Glad i deg!

I dag våknet jeg igjen tidlig (0615 er tidlig på en søndag altså! Spesielt når jeg var i seng rundt midnatt, og går rundt småtrøtt hele tida..), men leste litt og fikk etterhvert laget meg litt frokost. Så var det bare å vente til Spicheren åpnet da :) Ned og trene en times tid, deilig! Så dro jeg til Dyreparken der jeg møtte Daniella og Daniel Nikolai. Etter 5 timer i Dyreparken er man både sliten og fornøyd kan jeg love! Og moro med en liten energibunt som DN, masse å se på, og kjempegøy å kunne gå rundt litt selv (ikke så moro med vogn lenger nei!). Masse dyr fikk vi se også, blant annet:

Argh! Her skulle det da vært ymse bilder, men får ikke lastet opp. Forsøkt 4 ganger nå, uten hell. Tror jeg får komme tilbake til de gitt. Men vi har sett både løver, tigre, gaupe, oter, jerv (3 stykker faktisk!), ulv, flamingo +++ Stor stas!

Hmmm... Siden det ikke ble en haug bilder av dyr her, så tror jeg like gjerne at jeg kan runde av for kvelden. Må legge på litt rent sengetøy på senga, og rydde litt før jeg kryper under dyna. Gleder meg! Bilen på verksted i morra (årlig service), jenta på trening og vips er uka igang.

Planen er:
Mandag: bil på service + jenta på spinning
Tirsdag: jenta på spinning + husarbeid
Onsdag: treningsfri + frisørtime + kanskje litt husarbeid?
Torsdag: jenta på spinning og vekttrening i sal
Fredag: jenta på trening + leke med Daniella?
Lørdag: jenta på trening + besøk av mams og paps (konsert samt middag på Pieder Ro)
Søndag: treningsfri + fortsatt besøk tenker jeg :)

Dagene flyr med andre ord! Så gjenstår det å se hva som er gjort i slutten av uka da... Husarbeid er blant annet ikke blant de mest prioriterte postene for tida...

Natti!

2 kommentarer:

Helene sa...

Synes du til stadighet skriver om husarbeid jeg, så det kan ikke være SÅ nedprioritert eller? ;) Med mindre du har meget høye krav til det ukentlige husarbeidet da, hihi.

Høres ut som en knall dag i dyreparken, og jeg gleder meg til Blogger er på din side igjen og du får lastet opp dyrebildene sånn at vi kan få se! :) (Hadde forresten vært moro å se bilde av DN også, hvis du får lov til å legge ut et selvfølgelig!! Har jo hørt så mye om han :))

Så kjedelig at du sover dårlig for tiden. Kanskje du trener for mye, sånn at kroppen din ikke klarer å slappe av?? Bare en tanke som slo meg når jeg leste det..

Hvordan er det forresten nå utover høsten; er det litt rimeligere pris i dyreparken? Er jo godt mulig vi har en ledig helg, og er sikkert en liten Andreas som synes det er gøy å se alle dyrene også :)

trine sa...

Heisann!

Hehe! Blir vel litt husarbeid med harelabb innimellom tenker jeg... Men, så lenge det ser helt ok ut, så er jeg fornøyd :) Er jo ikke født for å kun gjøre rent heller! Hihi!

Vet ikke hvordan det blir med bilder av DN på nettet, men kan jo uansett sende ett på mail eller mobil vettu :) Det skal nok kunne ordnes!

Fra og med oktober blir det lavsesong i Dyreparken, da er det rundt 120 kroner per voksen man-lør (barn under 3 år går alltid gratis). Søndag er det 140 kroner for voksne (litt mer åpent da, og litt lenger åpningstid). Hadde jo vært KJEMPEMORO om dere tok en tur bortover! Tante er superklar for en ny dag i parken med store og små høydepunkter :) Finner forøvrig info på www.dyreparken.com
Trykk på knappen oppe til høyre hvor det står "Alt voksne trenger å vite". Der finner du ymse info :)

Hvordan går det med dere forresten? Formen noe bedre? Fått svar på noen prøver?

God bedring!

God klem :)