tirsdag 2. september 2008

Tudelidupp

Vi skriver september, og dagene rusler i vei. "Bare" tre måneder til advent nå! *flirer* Okei da, så er det kanskje å tenke litt langt frem. Og haster ikke for min del!

Søndagen fikk jeg trent litt på morrakvisten, var rett og slett nødt til å få i gang noen ømme og slitne muskler. Ble relativt rolig, men fikk da svettet litt allikevel :) Etter treninga bar det hjem til klesvask og et par timer på verandaen i sola. Utrolig digg! I går ble det nok en økt med apparater og ellipsemaskin, men ble skrekkelig folksomt etterhvert. Så jeg fant ei matte, og la meg i en krok og tok litt ymse øvelser. Litt deilig det også. I dag fikk jeg endelig testet det nye bookingsystemet på Spicheren, og etter litt om og men fikk jeg booket meg inn på spinning utholdenhet-time. Siden den begynte kl 16, dro jeg ned rett etter jobb, og tok 20 minutter på tredemølle først. En ting er sikkert: spinning er TUNGT! Er flere måneder siden jeg var på spinning nå, og det merkes. Sliten i beina, skikkelig svett, og begynner å få vondt på unevnelige steder... Hihi! Men godt å bruke skrotten!

I morra blir det nok en liten treningsøkt på apparater igjen, siden jeg må trene rett etter jobb. Får nemlig besøk av Ann Mari rundt 1730 i morra, og gleder meg skikkelig! Tror vi satser på å gå ut og spise, og ellers blir det vel masse skravlings kjenner jeg oss rett. Hihi! Blir så godt å se henne igjen. Vår planlagte kinodate i slutten av ferien måtte jo avlyses siden jeg lå hjemme med feber og halsbetennelse. Men nå skal vi få skravlet litt igjen :)

Torsdag skal jeg treffe Camilla, Linda og Marianne, blir også utrolig koselig! Ikke helt sikker på når eller hvor ennå, men bra blir det uansett! Og når jeg først nevner disse IT-jentene: Gratulerer så mye med dagen, Janniken! Du er savnet her på Sørlandet:)

Skal lure på hvor mye "svada" jeg kan skrive her for å utsette min lille økt med støvsugeren? Aner meg at det ligger ann til en stor dose tomprat om jeg ikke runder av snart. Men på den annen side så er det liksom bedre å skrive her, enn å støvsuge. Men men, er vel bare å "bite i det sure eplet" og finne frem støvsugeren. Fikk ryddet her i går, så tror det skal gå raskt og greit i dag :) Litt vasking på badet og en vals med støvsugeren så kan jeg innta sofaen igjen.

Som jeg har sagt tidligere: Tusen takk for koselige kommentarer :)

2 kommentarer:

Helene sa...

Jeg for min del sliter med å etterligne en elefant.. kan du tenke deg noe så håpløst?? (Det å lage selve snabelen er en smal sak, men LYDEN? *huff*)

Det ser ut til at du storkoser deg om dagen, og det er godt å lese :)

Når treffes vi igjen tro? Det blir vel i løpet av høsten en gang, eller hur?

trine sa...

Nå ble i grunn jeg litt nysgjerrig... Smal sak å lage snabelen? ;) Gleder meg til å se Helene-elefant!

Håper vi sees snart, synes det begynner å bli lenge siden igjen... Bor jo i samme landsdel :)

Håper alt er bra hos dere!
Klem