søndag 12. oktober 2008

Det rusler og går mot jul...

Så var det søndag, og en ny uke venter på å komme igang. Her går det unna!

Hatt en veldig koselig helg hjemme hos mams og paps, og rakk til og med en fårikål-middag hos mormor og bestefar før jeg dro hjem til leiligheten. Deilig! I går ble det en kjempekoselig skravlekveld hos Ann Mari (vi er skrekkelig gode til denne skravlinga!), kosa meg skikkelig!

Siden den har vært etterlyst, her er altså den LO'en jeg laget på torsdag:

Hadde ikke med så mange bilder, siden jeg ikke rakk å forberede meg stort på onsdagen (overtidsjobbing etc), men noen fine "nevø-bilder" klarte jeg å raske sammen! Hihi! Så får vi se hvordan det blir på hobbyfronten videre utover høsten og vinteren! Foreløpig er treninga min prioriterte hobby gitt!

På orkidefronten har jeg nå 4 som blomstrer (to er skikkelig på hell da...), og tre som er helt avblomstret. Hadde en aldri så liten opprydning i orkideene i stad, i forbindelse med vanning, satser på at det gjør susen! Fikk klippet bort tørkede greiner, stygge flekker på bladene samt helt inntørkede luftrøtter. Ser mye bedre ut! Og sannelig kommer ikke den ene med en ny gren også! Trodde det var helt "spiretørke" her, men så oppdager jeg et aldri så lite skudd :) Moro! Tok et bilde av en av de som står i full blomst her:

Ikke supergodt bilde i dårlig lys (selv med blitz), men får prøve på nytt en annen dag med litt dagslys.

Har jeg forresten nevnt hvor utrolig genialt det er med hurtigprogram på vaskemaskinen?? Jeg digger det! Har nå snart rukket tre maskiner siden jeg kom hjem, greit når det bare er få plagg som må tas innimellom. MYE brukt ja! Har hurtigprogram på oppvaskmaskinen også, er like genialt :) Anbefales!

Ha en strålende søndagskveld! Her lades det opp til ny treningsuke...

1 kommentar:

Helene sa...

Så fin den ble, Trine! :) Synes det ble et bra oppsett med 3 store bilder - og det er søren meg ikke like lett å få plassert de altså. Håper du synes det er morsomt, og at vi får se mer scrapping fra denne kanten :)