torsdag 23. oktober 2008

Galskap er gøy! (håper jeg...)

Hmm...
Ikke alle som synes jeg bør gjennomføre denne maratonspinningen ser jeg. Skeptiske? Men litt galskap er da bare sunt? Hihi! Uansett, jeg har nå meldt meg på, og er superinnstilt på å gjennomføre på lørdag! Det eneste som kan stoppe meg nå er en skikkelig runde basiller, og de håper jeg at holder seg på trygg avstand. Jeg vil spinne! Var på handletur i går, og fikk kjøpt meg en skikkelig sykkelbukse, samt ny treningsbh. Så nå skulle alt være klart! Aner meg at det kommer til å være meg og min kollega i relativt "vanlige" klær, og så en gjeng superspreke mennesker i sykkelklær fulle av reklame... Hihi! Men bare vent! Skinnet kan bedra... (eller?) Hihi!

Treningsmessig ser uka da omtrent slik ut:
Mandag - 75 minutter spinning
Tirsdag - 75 minutter spinning
Onsdag - Treningsfri, handle treningstøy
Torsdag - 90 minutter spinning
Fredag - lett trening, evt svømming (les: plasking og boblebad)
Lørdag - 3 timer spinning
Søndag - gjennomgang av kroppen, sjekke at alle kroppsdeler er der...

Dårlig med styrketrening denne uka, men får legge inn en økt eller to til uka. Må jo holde litt muskler ved like også!

Ha en super torsdag :)

4 kommentarer:

Helene sa...

Oiiii.... for et tempo!
Ikke slit deg ut bare ;)
Du får ha lykke til på lørdag, det blir helt sikkert kanonbra!

(høres forresten ut som om det var en bra helg forrige helg også)

trine sa...

Full fart her ja!
Prøver å lytte til kroppen signaler, og ikke slite meg helt ut. Foreløpig ser det ut til å gå bra i alle fall :) Har klart å holde basillene unna enn så lenge, men hvor lenge klarer jeg å stå imot? Hmm....

Veldig klar for morgendagen, blir moro!

Håper alt står bra til hos dere også :)

Cathrine sa...

Tror det blir bra jeg! Og så vedder jeg på at det er flere med uten fancy sykkeltøy. Hørte ofte om sånne arrangementer da jeg hang inne på vektklubb-forumet og var stadig "vanlige" folk som hadde vært med og syntes det var gøy :)

Kjersti sa...

Lykke til imorgen!! Synes selvfølgelig du er helt sprø, men samtidig er jeg jo veldig stolt av deg da!!!!!
Stooooor klem fra moderen