søndag 21. desember 2008

God Jul!!

Vet jeg er bittelitt tidlig ute, men her må man benytte muligheten når man har tid. Så derfor vil jeg få ønske alle:
En riktig god jul, og et godt nytt år!

Helga har vært helt suveren, fått gjort litt heimen og ellers bare slappet av. Trent fredag ettermiddag, lørdag morgen og i dag morges. Gjør godt å legge et bra grunnlag før julen! I ettermiddag blir det en liten bysleng, før det er tid for årets julekonsert i Domkirka. Gleder meg! Er noe helt spesielt med disse julekonsertene, blir liksom ekstra høytidelig og julefreden senker seg. I år er det Elisabeth "Bettan" Andreassen og Rein Aleksander som skal synge, og tror det blir knallbra!

Full jobbdag i morra, så rett på trening (året siste!! Krise!! *ler*), og så ut og spise med Linda. Blir koselig! Må vel hjem og pakke litt etterpå tenker jeg... Tirsdag er det "kosedag" på jobb, med julelunsj og ganske avslappet stemning. Håper jeg kommer litt tidlig avsted, og da bærer det rett hjem til juleforberedelser og juleferie. Blir godt!

Nyt julen!!!
Kommer plutselig tilbake :)

2 kommentarer:

Kjersti sa...

Nå er julen over og du er hjemme igjen. Tusen takk for masse god hjelp i julen - det satte vi enormt stor pris på! (Særlig pappa,kanskje - uten deg hadde han hatt enda mer å gjøre).Håper du får slappet av litt hjemme hos deg selv før det er jobb igjen!
Stoooor klem fra mamsen :)

trine sa...

Tusen takk for noen kjempefine dager hjemme, mams! Kosa meg jeg vet du, og er bare hyggelig å kunne hjelpe til litt! Gjør alltid godt å kunne være litt nyttig, og så slapp dere for mye treningsabstinens *ler* Men i morra er det på'n igjen! Gleder meg!

Julen er ryddet bort i leiligheten, og jenta er klar for en sløv torsdagskveld. Tidlig senga i dag ja!

Kjempeglad i dere, er jo verdens beste foreldre vet du!
Klemmer :)