søndag 5. april 2009

Påske!

Ikke helt påskeferie på denne jenta ennå, må nok jobbe noen få dager til uka. Men så er det tid for noen deilige fridager! Skal bli godt!

Ellers, hva kan det fortelles fra denne kanten? Tja...
- hadde min første spa-behandling på fredagen, var rett og slett himmelsk! Skikkelig luksus! Sånn gavekort var genialt!
- har kjøpt meg ny laptop, så har blitt mye installasjoner og konfigurasjoner i det siste *ler* Men superfornøyd med å ha fått DENNE på tilbud! Digger oppløsning på 1920x1080!
- har testet sykkelen på et par turer, senest i dag da jeg fikk kartlagt sånn ca hvor lang tid jeg må beregne til jobb. Fornøyd ja!
- har solgt den gamle sykkelen
- har vært på MANUS-konferanse (sånn for datadyr :), og bodd på hotell i to netter (jupp, hotellet er faktisk det som ligger nærmest leiligheten, ca 5 min å kjøre....)
- har gjennomført nok en maratonspinning og ligger godt ann i Spicherens Motivasjonskampanje
- har bittelitt hodepine og tror pc'en snart skal få fri for kvelden...

Kommer sterkere tilbake!

2 kommentarer:

Kjersti sa...

Hyggelig å få noen ord fra den kanten igjen også - skriftlig mener jeg.....
Ha etpar-tre fine dager på jobb nå og velkommen hjem til Froland på onsdag! Blir koselig å få deg hjem noen dager igjen snuppa!!
Stor klem fra mams

Helene sa...

God påske!! :o)