søndag 7. februar 2010

Søndag igjen

Hvorfor kommer disse søndagene så fort? Synes jeg bare rekker å tenke "hurra, det er fredag" før søndagen plutselig går mot slutten igjen. Jobbingen på fredag gikk greit, ble en drøy time totalt. Stupte i seng da jeg kom hjem igjen, og var klar til ny dyst lørdag morgen. Jobbingen på lørdag krøllet seg litt til (telefonsentralen ville ikke igang igjen etter strømstansen), men etter ca 3 timer kunne jeg endelig forlate jobb og ta skikkelig helg. Dro innom et par butikker i Sørlandsparken på jakt etter ferske reker, men var dårlig med slikt gitt. Var visst dårlig vær i Skagerrak som var synderen. Videre gikk ferden til Froland. Store deler av terrassen er nå skuffet (litt igjen i forkant, men paps sa det bare kunne ligge), og treverandaen er fri for snø. Godt for alt som er gjort! Og kjempekoselig å se så takknemlige foreldre! Fikk litt hjelp til å få frisket opp hårfargen, og hadde ellers en ganske rolig lørdagskveld. Veldig koselig! I dag våknet vi til knallvær, så da ble det en lang rusletur på paps og meg. Deilig! Masse frisk luft! Frolandshelgen ble til slutt rundet av med en fantastisk biffmiddag, skikkelig luksus! Ahhh!

Vel hjemme igjen, og etter en runde i leiligheten ser jeg at det blomstrer både her og der:
Tulipaner - et herlig vårtegn!
En av de eldste orkideene mine, fremdeles going strong :)
Og masse knupper på "november-kaktusen".

Lader opp til ny treningsuke nå, skal bli godt! Bare to økter forrige uke, så nå trengs det en skikkelig hartreningsuke igjen! Starter på mandag, med 30 min spinning og 60 min styrke i sal. :)

Nei, får vel finne frem strikketøyet her :)

1 kommentar:

Kjersti sa...

Tusen takk for all kjempegod hjelp!!! - Bøyer meg i støvet når jeg ser bildene av blomstene dine, særlig novemberkaktusen! Det er jo maken til min - men jeg får ikke blomster på min! Orkideene mine er fine, og tulipaner er alltid hyggelig å få (takk for morsdagsbuketten)!!!! Stooor klem og takk fra mamsen (og papsen)