mandag 1. februar 2010

Kaputt

Sliten jente i dag gitt, og har rett og slett avlyst treningen. Trengte litt rolig tid på sofaen, og ser ut til at det blir en tidlig kveld. Hektisk avslutning på søndagen i går, med strømbrudd på jobb. Ergo en hektisk start på dagen i dag også, med flere servere og prosesser som måtte startes opp igjen. Men heldigvis ser det ut til å ha gått ganske greit! Vet jo aldri når strømmen blir borte i timesvis og UPS'en også til slutt må ta kvelden. Men det ordnet seg!

En kjapp tur innom et par butikker på vei hjem, og ellers bare slappet av. Begynner virkelig å nærme seg en liten ferietur til varmere strøk nå, og jeg gleder meg skikkelig. Billetten kom i posten i dag, og jeg var også en liten tur innom apoteket og fikk kjøpt solkrem.
Godt for alt som er gjort :) Hadde en lang prat med betjeningen på apoteket, og tror jeg fikk et par bra produkter. Kjøpte faktor 40 til ansikt etc, og faktor 20 til resten av skrotten (se bildet over). Skulle være god beskyttelse i alle fall! Et lite stemningsbilde fra Nusa Dua:
Gleder meg ikke noe særlig altså... :)

Ellers prøver jeg stadig å få strikket litt på dette ullpleddet mitt, men det går litt i bølger. Er jo MANGE masker som skal strikkes... Og kanskje ikke verdens mest tålmodige menneske sånn sett. Men begynner vel snart å nærme meg halvveis, så er jo ikke helgalt da! Det er vel faktisk håp om å bli ferdig før jeg blir pensjonist...

Ang "november"-kaktusen din mams, så må den gjerne komme i pensjon. Men om det hjelper har jeg ingen garanti for altså *ler* Min står full av knupper, men om den får så godt stell er en helt annen sak. Føler det går litt på halv tolv om dagen... Men håper dere kommer bortover på besøk snart uansett (med eller uten kaktus), er altfor lenge siden sist! :) Skal bare avklare litt her og der først, så finner vi en helg som passer!

Satser på spinning i morra, i dag var det ikke mye krutt i kroppen...

1 kommentar:

Kjersti sa...

Håper vi snart skal en tur til Kr.Sand! Dersom pappa finner ut at han må skuffe terrassen til helgen (det begynner å bli veldig mye snø der) får vi satse på helgen om to og en halv uke, men han får tenke på det. Du får beskjed så snart han har bestemt seg!!!