lørdag 17. april 2010

Jeg sover ikke, jeg skrur!

Siden våren har kommet er det på tide å komme igang med litt vårprosjekter. Det ble i fjor vedtatt at blokkene skal males i nye farger, og blokka jeg bor i ble malt i høst. Men vi må selv male det som er innenfor verandaveggene, så har en liten jobb å gjøre der. Og i forbindelse med malingen og fjerningen av verandakassa så passet det fint å bli kvitt det gamle verandagulvet (som nå er for lite allikevel). Det bør jo helst være borte før jeg maler (for å gjøre ting i litt riktig rekkefølge), så i dag har jeg så smått startet demonteringen. Har som vanlig ikke ladet drillen i forkant (dette vet paps alt om...), siden jeg bråbestemte meg nå i formiddag. Så foreløpig har jeg skrudd ut drøyt 50 skruer ved hjelp av den manuelle metoden, og er smått litt sår i håndflatene gitt. Venter på at drillen skal få strøm nok, så håper jeg det skal gå litt fortere! Men er i alle fall ferdig med en trelem!


Ellers lader jeg litt opp til i kveld. Gleder meg! Veldig kjedelig at Ann Mari og Linn-Therese har blitt syke, men sånt er det ikke noe å gjøre med dessverre... Det skal nok bli en superkoselig kveld allikevel, selv om det perfekte selvfølgelig hadde vært om alle var friske og kunne komme (noen avlyste jo ganske tidlig, så de har jeg liksom ikke regnet med nå i innspurten).

Hmm... Hvor lang trenger en sånn drill før den er nok ladet da?? Prøvde så vidt i stad, men den var ikke møe tess da...

Ingen kommentarer: