mandag 28. juni 2010

Fine øyeblikk

Først og fremst: tusen takk for kjempekoselige kommentarer på forrige innlegg! Setter stor pris på kommentarer, og spesielt de koselige kommentarene som kom etter min "lille" sykkeltur. Det varmer! Jeg er veldig fornøyd over egen innsats, og koser meg med tanken på at jeg KAN!

En hverdag kan romme så mangt.
I dag har jeg fått en spontan klem, "bare fordi". Det varmer, og jeg smiler fremdeles når jeg tenker på det! Jeg har fått skryt, og jeg har fått oppmuntring. Jeg har blitt rørt og jeg har følt frustrasjon. Egentlig en riktig så bra hverdag! Nå har jeg litt sofatid, med installasjon av nyinnkjøpt Adobe Elements 8, oppgradering av firmware på mobiltelefonen, testing av trådløs lydoverføring fra pc til anlegget, og litt generell pusling. Koser meg! Mange fine øyeblikk i dag!

I morra skal jeg treffe Kristin etter jobb, og vi skal kose oss på svaberget på Odderøya (tror jeg, hvis det ikke blir regn da...). Onsdag drar jeg til Froland en tur igjen, siden jeg skal til tannlegen torsdag morgen (men denne, gangen tar jeg bilen...). Plutselig er det torsdag, og det går mot helg igjen.

Til slutt vil jeg få komme med en liten bokanbefaling:

Bilde lånt fra Bokklubben.no
Barnepiken av Kathryn Stocket. Handlingen utspiller seg i 1962 i Jackson, Mississippi, og vi følger de to fargede hushjelpene Minny og Aibileen, samt den hvite jenta Skeeter. Disse tre kommer etterhvert sammen om et felles bokprosjekt, der de setter ord på fordommene, raseskillene og hvordan det er å være farget hushjelp hos hvite. Boka er underholdende, fengende og interessant! Jeg har lest og lest, og ble "endelig" ferdig i går. Har kost meg skikkelig! En litt annerledes bok, som er vel verdt å lese.

Får hive meg rundt og rydde litt her. Kristin kommer plutselig, og skal overnatte til i morgen. "Noen" har visst mistet nøklene i byen... Huff, må være utrolig kjipt, men jeg kunne ikke gjøre annet enn å flire litt heller! Blir koselig med besøk da!

Forresten, nå har jenta ENDELIG Android 2.1 på sin kjære HTC Hero! Gleder meg til å utforske!

Nyt mandagskvelden!

1 kommentar:

Helene sa...

Høres ut som en veldig koselig dag :o)

Her er jeg nettopp ferdig med kveldens maleøkt (fikk heldigvis hjelp av mamma og Kjell), og nå har kroppen min sagt klart fra om at den ikke gidder mer ;)

Kos deg med besøk!