torsdag 9. juni 2011

Deltaker nummer 5359

... har fullført en ny tur med Terrengkarusellen i ettermiddag (snaut 5 km totalt - markøren under er bare litt feil... Jeg glemte å stoppe trackinga, så markøren til venstre er start og stopp. Markøren til høyre er på vei litt hjemover i bilen etter karusellen *ler* ) :)

Vis 2011-06-09 16:39 i et større kart

En veldig fin tur i Baneheia-området. Tidvis litt våte, gjørmete og sleipe løyper (regnet godt i natt og i morgentimene i dag), men man blir jo bare skitten... Fast karusellkompis er Meike, og vi skravler og koser oss (jada, vi holder greit tempo - det er ikke bare surring altså!). Tror vi egentlig underholder ganske mange andre deltakere også, i det de løper forbi oss og vi diskuterer det ene og det andre. En av karusellrundene kom vi inn på temaet dessert (heeeelt naturlig tema for to "spreke" jenter som gjerne skulle kvittet seg med noen kilo og som prøver å holde et relativt sunt kosthold), og vi snakket om den ene desserten bedre enn den andre. I det en godt voksen mann løper forbi oss, snur han seg, smiler, og sier: "Mmmmm, det høres godt ut!" Ble litt latter da gitt!!

Ellers litt overtidsjobbing hjemmefra i dag, en runde med støvsugeren og bittelitt rydding. Og nå blir det etterhvert en tur under dyna, trenger litt søvn før fredagen... Oooo herlige fredag - ukas beste dag! Satser på finvær i morra slik at sykkelen kan få seg en tur til og fra jobb igjen. Alt er jo bedre enn ingenting, selv om jeg ikke er like mye på Spicheren som jeg nok burde... Apropos Spicheren ja *kremt* Fant frem noen blogginlegg fra høsten 2008 i går, og skjønner jo at jeg har LITT igjen før jeg er tilbake i skikkelig godt, gammelt treningsdriv. Oh my!! Jeg siterer:

Mandag: 30 min tredemølle + 30 min spinning
Tirsdag: 80 min spinning
Onsdag: 60 min spinning
Torsdag: 3 timer (60 min styrke + 30 min "ventetrening" + 90 min intervallspinning)
Fredag: 50 min ellipse
Lørdag: 60 min tredemølle
Søndag: 60 min spinning + 60 min styrke
Mandag: 75 min spinning
Tirsdag: 90 min spinning
Onsdag: 60 min tredemølle + 20 min styrke + 40 min spinning
Torsdag: 30 min ellipse + 30 min spinning
Fredag: 60 min tredemølle
Lørdag: ny MARATONSPINNING! Gleder meg! Hihi!
Søndag: treningsfri (etter 13 dager med trening!). Blir godt :)

Jada… Jeg har vel LITT igjen før jeg er der… Ikke for det, det er nødvendigvis ikke noe mål akkurat nå. Men LITT mer systematikk hadde vel kanskje ikke vært dumt. Denne uka ser foreløpig omtrent sånn ut:

Mandag: 25 min ellipse + 25 min styrke
Tirsdag: Sykle til jobb
Torsdag: Terrengkarusellen
Fredag: Sykle til jobb

Ikke helt det samme nei *ler* Men noen kloke mennesker sa vel at alt er bedre enn ingenting, så da trøster jeg meg med det foreløpig :)

Ingen kommentarer: