torsdag 8. september 2011

Fremdeles litt hekledilla

Det blir fremdeles litt hekling i sofakroken her, bilde kommer kanskje etterhvert (litt "hemmelig" prosjekt på gang :) ). Vært på jobb i nesten 12 timer i dag, så nå er det litt sløvings i sofaen før jeg skal finne senga. Inderlig godt det er fredag i morra!

Ryggen har trøblet et par uker nå, og på mandag ble det bare krøll. En ganske bra treningsøkt med PT'en, og følte meg fin etterpå. Men tirsdag ble jeg bare stivere og stivere, og klarte etterhvert ikke å gå oppreist. Fortsatte slik i går, og jeg fikk etterhvert snakket litt med sjefen, og fikk klarsignal for å få et bord som kan heves/senkes. Fikk det på plass i går ettermiddag, og er kjempefornøyd! I dag har jeg ikke brukt stolen min i det hele tatt, kun stått og gått. Satt i lunsjen og har sittet bittelitt ellers, men stort sett vært på beina. Vært vondt i hofter/bekken/rygg, men har vært mye mindre stiv enn de siste par dagene. Satser på at dette går rette veien nå! Måtte avlyse PT-timen i går, og satser heller på et par rolige økter denne uka, med rolig gange på tredemølle/ellipse eller litt svømming. Kjipe rygg!

Ellers går det i staver, fastmasker, kjedemasker (noen skriver smygemasker - regner med at det er det samme?), luftmasker og ymse farger... Too be continued!

1 kommentar:

Berre Kristin sa...

Spanande med hekleprosjekt då! Eg skjønte få av orda du nemner på slutten, så reknar med det er det dei handlar om... ;)

Vond rygg er ikkje å spøka med nei, godt jobben din tok det på alvor og tilpassa raskt! Ikkje alle stadar det hadde gått så fort...