fredag 23. september 2011

Hardhaus, hekling og jubileum


Usigelig godt med helg! Vært ei hektisk uke - full fart hver dag. Kjempekoselig med masse sosiale aktiviteter, men sannelig godt med litt avslapning i eget selskap også.

Heklingen går stadig fremover, og to sett med glassbrikker og tilhørende karaffelbrikke er ferdige. Egentlig julegaver... Meeeen, jula kom visst litt tidlig i år. Begge settene ble overlevert sine nye eiere på onsdag. Koselig med et par hjemmelagde smågaver!

Egentlig skulle jeg vært en tur på trening i ettermiddag, men formen har ikke vært helt superduper. Så da blir det litt pusling hjemme i stedet, og ellers en rolig kveld på sofaen. Kanskje en økt i morra tidlig i stedet, før jeg vender nesa mot Froland en liten tur? Vi får se... Spicheren feirer 10 års jubileum i disse dager, og i den forbindelse fikk jeg et koselig lite brev i posten i går. I forbindelse med feiringen fant de mitt navn "blant våre mest trofaste kunder gjennom de siste 10 år.", og jeg ble dermed invitert til å feire jubileet. Stas! Nå står det om jubileet også på hjemmesiden til Spicheren, men alle får jo ikke brev da :) Så jeg velger å ta det som en positiv og hyggelig gest. Skal visst også ligge en liten overraskelse til meg i resepsjonen. Me like! Har visst noe å leve opp til...

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hei.
Takk for koseleg kommentar på bloggen min, og for blogginnlegg her hos deg :) Eg kryssar fingrane for deg :)
Kjempesøte glas- og karaffelbrikker du har hekla her, det gav meg inspirasjon! :)
Klem, KristiN

Anonym sa...

Hei.

Du har ikke tilfeldigvis en oppskrift til brikkene på nederste bildet?

Mvh,
Trine