onsdag 30. november 2011

Neste sommer

Jeg merker det klør litt i konsertfoten... 4. desember er det ett år siden avskjedskonserten med a-ha, og jenta begynner å bli klar for en solid konsertopplevelse igjen! Da passet det jo veldig bra med en liten epost om at Bruce Springsteen & The E Street Band kommer til Norge. Selveste The Boss!

Billetter er sikret! Hurra!!!
Valget falt denne gangen på Bergen (han skal spille i både Oslo og Bergen), og vi tar like gjerne noen dager i Vestlandets hovedstad når vi først er igang. Konsertbilletter, hotell og fly er bestilt, gleder meg!

Noen vil kanskje kalle meg (oss? Linn-Therese er som vanlig med på konsert! :) ) gal som booker alt så lenge i forveien, men her har vi ikke mye valg er jeg redd. Hotellene er iferd med å bli fulle, og det er nå vi virkelig kan få billige flybilletter. Så da er det bare å hive seg rundt! Godt for alt som er gjort!

Får vel kanskje lage en ny spilleliste i Wimp i løpet av vinteren? Bli litt bedre kjent med repertoaret til Sjefen sjøl :)

♫♪  Dancing in the dark ♪♫

3 kommentarer:

Helene sa...

Jeg vet ikke om GAL er det rette ordet akkurat, fornuftig passer kanskje litt bedre? ;)

Bruce er kul han, jeg så både han og The E Street Band for noen år siden - kan absolutt anbefales :)

Maren sa...

BRUCE BRUCE BRUCE!!! :D

HildeSol sa...

Jeg synes det høres helt normalt ut å booke billetter i god tid, det skjer meg stadig... Men ikke vært på konsert på et år? Gale damen... ;)