lørdag 30. januar 2010

God helg!

Da var det lørdag igjen gitt! Og bare et par timer til jenta er i gang med årets første spinningmaraton på Spicheren. Galskap! *ler* Litt trøtt og småstiv i ryggen i dag, men satser på at det skal gå seg ganske greit til etterhvert. Fått gjort litt i heimen, men nå utsetter jeg støvsugingen så godt jeg kan. Spørs om jeg rekker det før jeg skal gå *kremt*

Var en tur på Ultra Matvarehuset i går, og ble igrunn skrekkelig skuffet. Meny-butikken på Stoa i Arendal hadde supert utvalg av sukkerfri sjokolade, og jeg var klar for samme opplevelsen på Ultra. Men neida! Fant til slutt EN sjokolade uten sukker! Viste seg at de hadde to ulike, men den ene var utsolgt. Ærlig talt! Sist helg kom jeg vel frem til at Cavalier var den beste mørke sjokoladen, men den hadde de ikke. Cavalier melkesjokolade var utsolgt, så da stod jeg igjen med ett alternativ. Helt grei den også, heldigvis!
Heldigvis har Rema 1000 også noen av disse sukkerfri alternativene (det norske merket Sukkerfritt), så da ble det en liten tur innom der også:
Ellers ikke det helt store å fortelle fra denne kanten. Kaktusen i vinduet står igjen full av knupper, den ene orkideen er i ferd med å springe ut og ellers lever de fleste andre plantene også. Et par palmer sliter nok litt i den tørre vinterluften, men får se om jeg klarer å redde de gjennom de verste ukene. Ellers gir det jo en god grunn til investering i noe nytt *ler*
Nei, må nok gjøre litt her før jeg skal avsted. Halvannen time til moroa er igang! Og 4,5 timer til jeg er ferdig... Teller ned!

Forresten, hvorfor er Internet Explorer nærmest umulig å bruke i forbindelse med bloggen om dagen? Klarer ikke å laste opp bilder, IE feiler hver eneste gang. Ufattelig irriterende! Så nå er Google Chrome installert for å brukes der IE feiler. Men burde jo være helt unødvendig...

1 kommentar:

Kjersti sa...

Ja, sjokoladen er helt ok, den! Har også hatt litt av den denne helgen! Forøvrig så lurer jeg på om min store november(?)kaktus må i pensjon i plommeveien - den vil ikke blomstre! Kanskje du er litt mer psykolog og får det til? Eller er det jeg som har prata "høl i hue" på stakkaren!!!!???? Den har kommet med 1 -EN- blomst på 2 år.... Nå er den plassert i vinduskarmen igjen, så får vi se om det skjer noe! (Hjalp ingenting ifjor)!