fredag 9. juli 2010

Kaputt

En ting er å være trøtt. Men når man knapt ser land, så er det faktisk litt slitsomt. Har ikke gjort en shit siden jeg kom hjem fra jobb, og jeg kommer ikke til å få gjort noe heller. Helt på felgen jo! Gleder meg til senga!

Har hatt litt korrespondanse med et hyggelig menneske hos Happylines i dag, angående wallsticker'en min. Jeg fikk tatt den forsiktig av i ettermiddag, og tok et par bilder som jeg sendte avsted for å få vurdering. Viste seg at jeg har fått riktig, men at den Oooooo grønne veggen min fremkaller det verste i gråfargen. Så da ser den blålilla ut. Kjipt men sant! Har dog fått kjempegod service hos Happylines, med tilbud om fargeprøver dersom jeg vil kjøpe en ny wallsticker, samt prisavslag hvis jeg ønsker å kjøpe en ny. God kundeservice blir lagt merke til! Håper en av fargeprøvene viser seg å være full klaff, i så fall blir det ny wallsticker i rett nyanse! Jeg VIL! *ler*

Ellers, ikke så mye sprell å fortelle om. Er fremdeles strålende fornøyd med sofaputene! Ikke like fornøyd med innsatsen på treningsfronten eller når det kommer til husarbeid, men sånn blir det vel bare av og til... Godt det er helg!

En uke igjen på jobb, så er det.... FERIE!

2 kommentarer:

Helene sa...

Sånn er det her i kveld også - jeg har nå nettopp sovet i nesten 3 (!) timer på sofaen. Håpløst, men helt nødvendig :)

Håper du finner riktig farge!

Monica - Colour makes people sa...

Kjempebra service må jeg si! :)