mandag 6. desember 2010

The Last Hurrah

Her er en samling godbiter fra konserten i Oslo Spektrum 04.desember 2010.

Konsertanmeldelser:

Videoklipp:
(NRK har også klart å fange opp en liten linselus som står i kø utenfor Oslo Spektrum... Hehe!)

Youtube:

Manhattan Skyline



Hunting High And Low - publikum synger




Foot Of The Mountain



Stay On These Roads




Bowling Green


En liten kavalkade til slutt (hovedfokus på det som ble sagt mellom låtene):
Legg merke til jubelen da Paul begynner å si noe... Han har vel nærmest ALDRI sagt noe i løpet av konsertene, det er Magne og Morten som står for snakkinga. Men på lørdag var det hans tur også :) Stort!


Mye mer ligger på Youtube (fra alle fire konsertene i Oslo), men nå har jeg i alle fall samlet et lite knippe av de med best kvalitet :)

Og så gjenstår det bare å vente på DVD'en som er lovet fra denne konserten. Gleder meg!

1 kommentar:

Frank Eivind Rundholt sa...

Hyggelig at du har linket til mitt innlegg, og at du har brukt noen av videoen mine. Fint å se at de kommer til nytte.

Har vel aldri hørt noen få så mye jubel for å åpne munnen som da Paal Waaktaar-Savoy begynte å snakke. Utrolig morsomt.

Jeg gleder meg også veldig til DVDen kommer. Den skal jeg ha og det skal bli gøy å oppleve den flotte konserten en gang til.