tirsdag 28. desember 2010

Romjul og skikkelig ekstraservice

Tilbake i leiligheten etter noen koselige juledager i østfylket. En rolig og koselig julefeiring, flotte julegaver, herlig mat, masse snop. Knall!

Ble også en liten tur til Vestfold, der tante fikk frisket opp Duplo-kunnskapene sine litt (vurderer en mastergrad jeg, kanskje studere sammen med Andreas?). Det ble også en tur i akebakken hvor jeg fikk sitte på med Snowracer'n en tur! Ikke dårlig :)

Hverdagen kom altfor brått, plutselig var det jobb igjen. Men det er relativt lite folk på jobb i romjula, og ikke så lange uka. Langhelg i forbindelse med jula, og en liten langhelg i forbindelse med nyttår. Skal bruke ettermiddagene godt, bare slappe av og kose meg ( i dag har jeg brukt kvelden til litt testing av Audacity, samt installasjon av nye fonter og testing av disse. Moro!) Romjula er jo kjent sløvetid... Så får paps legge puslespill alene (vi startet et "lite" prosjekt 1.juledag, som jeg gjerne skulle vært med på videre!)

Var en tur innom Sørlandssenteret i ettermiddag, og fikk kjøpt inn litt kjøleskapsfyll. Det trengtes! I tillegg fikk jeg virkelig oppleve god service, noe som medførte en aldri så liten budsjettsprekk... Trengte ny ansiktskrem, den jeg har gir rett og slett ikke nok fuktighet i det kalde og tørre vinterlufta. Vurderte en tur innom apoteket, men endte med å stikke innom et parfymeri (Skin Tonic) i stedet. Og der fikk jeg kjempeservice! Fikk prøve flere kremer, og ble sterkt anbefalt en fra Dior. Den virket helt fantastisk, men prisen var godt utenfor budsjett. Ekspeditøren skjønte at jeg tvilte litt, og tilbød seg å lage en prøve til meg (de hadde ikke prøver på den kremen, men hun fant en liten krukke og ordnet det til!). Tuslet en runde på senteret, før jeg fant ut at jeg like gjerne kunne kjøpe kremen... Den virket veldig bra, så nå gleder jeg meg til en dusj i morra tidlig, og skikkelig test av den nye hverdagsluksusen min :)

En dyr avslutning på året blir det uansett, siden bilen har verkstedtime i morra... Ny eksos må på plass, siden den gamle henger og slenger (et under at den ikke har falt av?). Skal bli godt å få bilen frisk igjen!

Ønsker dere alle en fortsatt fin jul!

Ingen kommentarer: