torsdag 3. februar 2011

Den største glede man kan ha...

... det er å gjøre andre glad!!

Fikk et lite innfall i helgen som var, og fant ut at jeg skulle overraske Ann Mari litt. Så jeg kjøpte inn et par reisehåndbøker for Roma (en til oss hver), et koselig kort, og en passende Smartpost-konvolutt. Sendte avsted boka (avbildet under) sammen med noen skriblerier i kortet. Og det ser ut til at jeg oppnådde hva jeg ønsket! Ei kjempefornøyd jente som ble skikkelig overrasket. Herlig!

Bilde lånt fra Gyldendal

Spørs om ikke jeg har hatt MINST like stor glede av overraskelsespakken i posten, som det mottaker har hatt. Moro å kunne glede litt en helt vanlig hverdag!  
Ellers en kjempekoselig ettermiddag hos Daniella og Gunnar i går, med feiring av yngstemann (1 år). Party-hatter og girlander, pølser og lompe, sjokoladepudding, vaniljesaus og ostekake. Skikkelig barneselskap med andre ord!

En tur innom Spicheren for en yogaøkt på vei hjem, før jenta stupte i seng, trøtt og sliten. Og plutselig har vi kommet langt ut på ettermiddagen på torsdagen (og jeg prokrastinerer husarbeid “som vanlig”…). Spinning senere, så er vel bare å komme igang her. Noe MÅ gjøres i heimen i dag!

Ingen kommentarer: