onsdag 16. februar 2011

Vinter...?

(sett kryss foran det som passer):
___ - depresjon
___ - desperasjon
___ - frustrasjon
___ - lykke (alternativet har utgått - kommer trolig tilbake i Desember 2011)

Status Fædrelandsvennen:
Og en liten oppdatering på Agderposten gir blant annet dette:

Legg til en solid dose hormoner på avveie (jeg hater hva disse hormonene gjør med meg!!!!), så har du statusen min i dag: lerkeblid og fornøyd smågretten og lei. Herlig!

Og det verste er kanskje at jeg øser ut frustrasjonen også... Burde vel aller helst bare lagt meg ned og vært heeeeeeeeeelt stille, og ventet til både hormoner og vær hadde roet seg. Det hjelper jo ikke å klage, spesielt ikke på været (kan jo ikke gjøre en shit med det uansett). Men innimellom er det bare godt å få det ut, så dere får bare bære over med meg…

Nå skal det sies at dagen ikke her helsvart da! For da jeg åpnet postkassa i ettermiddag, fant jeg BÅDE et rykende ferskt Kamille OG en lapp om at det var kommet pakke til meg! Så da var det bare å hive seg rundt, og dra bort på Posten for å hente pakke. Min fantastsiske a-ha årskalender har kommet! Teamet som har laget den har gjort en strålende jobb, og den er SÅ bra! Jenta kan jo bli hæppi av mindre! Nå spørs det om ikke denne boken dukker opp på ønskelista…

Ingen kommentarer: