lørdag 2. april 2011

Fargerik lesepause

Egentlig prøver jeg å være flink student i dag...
Egentlig skulle jeg sitte med nesa i boka i hele dag...
Egentlig...

Jeg har vært litt flink da! Fått lest litt kjemi, vasket klær og ryddet litt. Så kom mams og Aud innom på besøk, og jeg fikk en nydelig orkidè i svak gulrosa toner. Stas! Heldigvis hadde gjestene næringsvett og fornuft, så de hadde med seg både litt å bite i og litt å drikke. *kremt* Kan nok ikke skryte på meg at jeg har diverse mat og drikke klart i skapene i tilfellet besøk... Men jeg setter STOR pris på besøk, og svipper gjerne på butikken for å handle litt. :)
Nå har gjestene gått, og jeg prøver å skrape sammen litt studielyst igjen. Jeg vet jo at det ikke er så galt bare man kommer igang, men det var det å komme igang da! Og konserten kan jo fortsette å stå på i bakgrunnen.

Fikk forresten en nydelig tulipanbukett av Ann Mari i går, som nå pryder salongbordet. Lyser opp stua med litt farger, og tulipaner er VÅR!

Næh, får vel krype tilbake til hydrogenbindingene.

4 kommentarer:

Anne-Lill sa...

Blomster gjør godt nå når vi venter på at våren skal komme for fullt. Har fått litt farge i stua jeg også, og det er rett og slett herlig.

Lykke til med studiene i dag.

Kjersti sa...

Tusen takk for etpar koselige timer hos deg idag! Reiste fra deg til Ikea, så nå er mamsen din nær utslitt - men det er gøy og da! Ha en fortsatt hyggelih helg!!

Lena sa...

Så kjekt med litt farger. Så etter tulipaner på IKEA idag, men de hadde ikke, så da får vi vente til jeg kommer meg på annen butikk. Kastet nettopp både en rosebukett og en tulipanbukett, så ble litt tomt her.

Hydrogenbindinger???? Takke meg til organisasjonsteori og styringsmessige utfordringer altså!

trine sa...

Veldig koselig med litt friske blomster innimellom! Jeg har egentlig ikke så skrekkelig god plass til blomster (kleint med vinduskarmer etc..), men fyller opp her allikevel. Koselig!

Hydrogenbindinger er snax vettu! Men styringsmessige utfordringer? Har nok med å styre meg selv jeg..*kremt*