søndag 24. april 2011

Nytt glis


Det heter vel at man ikke skal selge skinnet før bjørnen er skutt.. Men samtidig er vel en muntlig avtale like bindende som en skriftlig, så jeg tar sjansen allikevel. Gliset på bildet over, er nemlig min nye bil!!! En Ford Focus TDCi Ghia 2007-modell. Jeg fikk sett den og prøvekjørt litt på Skjærtorsdag, og det var vel i grunn kjærlighet ved første blikk (egentlig kjærlighet ved første “klikk” da den dukket opp på Finn.no, men måtte jo ta en fysisk kontroll før jeg turde tro på at det kunne “bli oss”). Ghia er Fords tidligere topputstyrsmodell (nå mener jeg den heter Titanium), og det er masse snadder å sette seg inn i:
- Cruisekontroll
- Regnsensor
- Antispinn
- Antiskrens
- Diff.sperre
- Multifunksjonsratt
- Klima-controll frontrute (varmedempende, gjør at kupèen er behagelig selv på varme sommerdager)
- Alu.felger på sommer- og vinterdekk
- To sone automatisk klimaanlegg
- samt masse annet gøy.
Gleder meg!
På den annen side:
Hvis noen skulle være interessert i en 14 år gammel traver med rust i gulvet på førersiden (og litt annen rust her og der), så selges min kjære Seat Toledo meget billig. Utbedringer må påregnes før den blir EU-godkjent…

1 kommentar:

Anonym sa...

Gratulerer med ny bil Trine =)
Håper også at du har hatt en fantastisk påskeferie, og kost deg masse. Snakkes med "på jobb" til tirsdag! Stor klem Marianne