søndag 13. november 2011

Mer hekling


Har kikket rundt etter litt inspirasjon til litt andre bordskånere/grytekluter enn de runde. Både femkantet og sekskantet er jo en artig variasjon! Kom over bloggen Olavas Verden, og der dukket det opp litt inspirasjon! Herlig! Fant ut at jeg ville prøve meg på en pentagon i stedet for heksagon, og det ser visst ut til at det fungerer ganske bra. Ingen oppskrift denne gangen, men er jo begrenset hvor mye sprell man kan finne på med staver og luftmasker. Enkel telling på oppskriften fra Olavas Verden, og vips var jeg igang. Stas! Litt usikker på fargevalget videre, får prøve meg frem litt (og må vel en tur innom Sparkjøp i morra, begynner å gå tom for et par farger...).

Sløv sofakveld med andre ord :)

2 kommentarer:

Maren sa...

Kjempefine farger! Jeg elsker hekling :D

trine sa...

Har visst blitt litt bitt av basillen jeg også... :)