torsdag 1. januar 2009

Godt nytt år!

Godt nytt år ønskes dere alle!
Kosa meg hjemme hos mams og paps i jula, og hjulpet til så godt jeg kan. Og sannelig ble det ikke jul i år (okei da, så bør jeg vel si: i fjor) også. Fått mye fint, og vil benytte sjansen til å takke alle sammen for flotte gaver og kjempekoselige dager! TUSEN TAKK!

Nyttårsaften ble tilbragt i leiligheten, sammen med Linn-Therese og Kristin. Stille og rolig, og kjempekoselig! Linn-Therese dro rundt kl 12 i dag, og Kristin dro tre timer senere. Ettermiddagen har jeg brukt til å rydde bort jula, og få litt orden i leiligheten. Koblet opp ny digital HD-tuner til TV'en, vasket en maskin tøy, og ellers bare sløvet. Skikkelig trøtt, så blir en sløv kveld og regner med at jeg finner dyna tidlig. Skal bli godt!

I morra kommer Ann Mari bortover, så blir det litt skravlings og en treningsøkt (jepp, jenta skal bli med på Spicheren, innvie treningsåret 2009!). Gleder meg! Skal bli SÅ godt å bruke skrotten litt igjen :) Jula har ikke akkurat gjort godt for kosten, vekta og formen... Men nå er det hverdag igjen!

Plutselig tilbake!

Ingen kommentarer: