tirsdag 3. februar 2009

Er det ikke vår snart?

Har kommet noen ekstra minusgrader her de siste dagene, og kjenner jeg virkelig begynner å savne våren nå! Små iskalde snøfnugg som blåser i øst og vest, og en vind som gjør nesa gjennomfrossen... Nei, nå synes jeg vi snart kan ane våren, med små skudd på busker og trær, småfugler som kvitrer (har forsåvidt hørt litt småfugl, men nå synger de vel mest for å holde varmen...), og etterhvert lukten av nyslått gress *drømme* Kjenner jeg er inderlig klar for VÅR!

Kjente forresten det kriblet litt i scrappefingeren da jeg kom over denne bloggen: Silisium.org / Marens hobby-blogg utrolig mye fint! Anbefaler spesielt å ta en tur innom siden Mine sider: 2008 , der var mange godbiter *sukk* Tenk om man kunne lage sånt! Siden hun annonserer en aldri så liten Blog Candy, og jeg allerede har linket til bloggen, så hiver jeg inn en liten link til den nystartede nettbutikken også, så er jeg med i konkurransen *ler*. Nettbutikken finner dere her: Silisium.org , helt nystartet! Blir moro å se hva som dukker opp i den etterhvert :)

Skal innrømme at det er hobbytørke her for tiden, en tørke som har vart ganske lenge... Tenker stadig at NÅ skal jeg finne frem scrappetingene mine og kose meg litt, men så blir det gjerne noe annet istedet. Skal jo ikke si annet enn at treninga tar ganske mye tid, og ellers må det vaskes tøy, være litt sosial og så plutselig har timene fløyet. Har to strikkeprosjekter på gang da, så helt galt er det ikke. Skal se om jeg ikke kan få lagt ut bilder av de etterhvert. Et babyteppe i Alpakkaull (mitt tredje teppe av den typen, og høyst sannsylig det siste når jeg ser hvilket tempo strikkingen går i for tida...) og tovede musetøfler strikket med Fritidsgarn. Ikke bare bare å skulle veksle mellom pinne nr 2 på babyteppet og pinne nr 7 på tøflene... Men blir nok bra til slutt :) Og nå har jeg fått i gang Marianne på musetøfler også, moro med strikkevenninner! Minner jeg forresten om at vi må finne en dag som passer, Marianne, sånn at vi kan komme litt videre på tøflene dine. Du begynner vel snart å gå tom for pinner? *ler*

Ellers går dagene til jobb og trening. 90 minutter egenkomponert spinning i går, og 75 minutter spinning i dag (time). Litt usikker på hva det blir i morra, kanskje svømming til en forandring? Eller? Vet ikke om jeg gidder å gå i helsestudioet, for der er det stort sett skrekkelig mye folk på ettermiddagene... Og tror jeg bør gjøre noe annet enn spinning, for er jo intervallspinning igjen på torsdagen. Hmm.. Valgets kval! Får tenke litt på det i kveld, og evt pakke treningsbagen med både treningstøy og badedrakt. Så helgarderer vi litt :)

Nyt kvelden! Får henge opp litt klesvask her...

2 kommentarer:

Helene sa...

Så morsomt med scrappelinker!! :D Var supermye fint der ja, absolutt en stil jeg har sansen for.

Jeg drømmer også om våren nå.. vi har hatt MASSE snø her i noen uker nå, og i kveld snør det søren meg litt igjen. Det blir prikken over i-en på all den holken vi har her i gata vår *gruff*
8-9 kuldegrader og litt vind, da blir det KALDT! Gleder meg til vår :)

trine sa...

God morgen!
Ser ut til å ha snødd litt her i natt også, et tynt lag med "mel" i dag morges. Og passe glatt under... Skal ikke klage stort jeg da, ikke vært mye snø til nå, og før helgen var det tørre og bare veier, kun litt snørester i kantene. Men jeg er uansett inderlig klar for vår!