fredag 18. februar 2011

Mø! 9 kroner

I dag har jeg sett deler av Barne-TV! Herlighet, det var jo Mamma Mø! Jeg ble introdusert for Mamma Mø (skrevet av Jujja Wieslander) hos Andreas da vi leste “Mamma Mø bygger hytte”, og falt fullstendig for denne modige kua og kråkevennen hennes. Mamma Mø er riktignok ei ku, men ikke hvilken som helst ku:

- Nå vil jeg bygge ei hytte, sa Mamma Mø.
Kråka så ut som om han hørte feil. - Ei hytte? spurte han.
- Mø, sa Mamma Mø. - Ei hytte. I det treet.
- Du er ei ku, Mamma Mø. Si etter meg: Jeg er ei ku. Kuer klatrer ikke i trær, og de bygger slett ikke hytter. Si det!
- Nå henter jeg hammer og spiker, sa Mamma Mø. 

image

Synes rett og slett Mamma Mø er genial!

Ellers vært en tur innom IKEA etter jobb i dag, hadde en liten date med Tone Marie. Kjempekoselig! Billig middag, masse skravling og en liten vimserunde. Handlet et par ting for en kollega, og brukte hele 9 kroner på meg selv:  

image
Trengs en ny dobørste av og til!

Nå er sofaen inntatt, fredagskvelden blir sløv. Så satser jeg på en skikkelig treningsøkt i morra, før det blir litt studier. Trengs visst det også!

God helg!!

Ingen kommentarer: