søndag 15. mars 2009

En trøtt 29-åring...

Vært en utrolig koselig helg, men kjenner jeg er skikkelig trøtt nå. Blir en tidlig søndagskveld! Fredagen fikk jeg trent etter jobb, handlet litt, hentet ei bokpakke, ryddet og puslet i heimen. Litt sløving på sofaen før jeg stupte i seng. Lørdagen ble det god frokost, en aldri så liten treningsøkt og et par sløve formiddagstimer på sofaen. Ann Mari kom bortover i 15-tiden, og så fikk vi skravlet litt før resten av gjestene dukket opp. Tone Marie, Linn-Therese og Kristin dukket opp kl 18, og da var det bare å dra videre inn til byen. Der møtte vi Linda og gikk til Glipp hvor vi hadde kjempegod middag. Utrolig koselig å se jentene, og hadde en knallbra kveld! Arendals-folket dro hjemover rett før kl 2130, mens Linda og jeg ble igjen i byen og skravlet et par timer. Koselig å se litt på livet! Men jenta måtte etterhvert kaste inn håndkleet, var skrekkelig trøtt. I seng rundt kl 01 i natt, sovet urolig og våkner da helt i ørska i dag. Vært utrolig redusert i hele dag, føles som om jeg har vært på DEN festen... Men tok det helt rolig i går, og hadde alkoholfri kveld. Jaja, får bare komme meg i seng snart...

Fikk forresten flotte gaver, kan blant annet nevne:
- 8 isasjetter fra Rosendahl
- gavekort på express hudpleie
- gavekort på 8 utgaver av Kamille
- frisørshampo
- Biotherm dagkrem
- påskeegg med stearinlys, marsipanegg, smykke etc
- blomsterbukett
- penger

Kjempefornøyd! Herlige jentene som ville feire dagen sammen med meg!

En heller laber dag i dag, men har fått vannet blomster, vasket 3 maskiner med klær etc. Så ikke helt galt... Men begynner å lure på om det er noe basiller på gang igjen (sånne som aldri bryter helt ut, men som bare ligger og lurer litt i bakgrunnen, og som medfører at man går i evigheter og hangler...). Men får se hvordan formen er etter ei lang natts søvn! Skal uansett en tur til legen i slutten av uken, så får nevne det da tenker jeg.

Ha en alldeles strålende kveld, og fin start på uka i morra!

Ingen kommentarer: