søndag 1. mars 2009

Så skriver vi Mars måned

Synes dagene og ukene bare går fortere og fortere jeg! Er kanskje et tegn på at man begynner å bli gammel? *sukk* Føler meg ikke så veldig gammel da :)

Fredagen ble utrolig koselig! Fikk handlet på vei hjem fra jobb, og så ble det matlaging, litt rydding og gulvvask før gjestene kom. Et lite bilde av leiligheten slik den ser ut UTEN julepynt:
Kjøpte en bukett med 20 tulipaner for å friske opp litt i heimen, og sannelig kom ikke jentene med en bukett også! Så nå står det to flotte tulipanbuketter her, og er et fantastisk syn!
Ellers har sykkelen endelig ankommet leiligheten, og står foreløpig på kjøkkenet *ler* Må gjøre litt plass i boden før jeg setter den der frem til sykkelsesongen, men har rett og slett ikke orket det i dag. Ikke dumt med sykkel på kjøkkenet da :) Og ingen fare, er nok første og siste gang den står der...
Ble en sløv formiddag i går, før jeg dro avsted til Spicheren og gjorde meg klar til maratonspinning. Instruktørene hadde forandret litt på opplegget, og kjørte et mer balansert og rolig opplegg enn tidligere. Egentlig ganske digg, følte jeg hadde krefter hele veien, og pulsen lå stort sett mellom 75-80% av makspuls. Fikk presset den opp rundt 85% mot slutten, og kunne ta kvelden sliten, men veldig fornøyd! Hjem til leiligheten der mine kjære foreldre ventet :) SÅ koselig med besøk igjen, var lenge siden sist!! En pizza fra Peppes og litt snop, og bare slappet av og koste oss. I dag har vi også vært ganske sløve, sett Vasaloppet og 5o km fra Liberec, og spist middag (fiskeform). De dro rundt 1630, og nå bare sløver jenta i sofaen. Deilig! Skiftet sengetøy på senga, og tatt med en deilig dusj. Lader opp til ny uke med andre ord... Får se om det blir en økt med strikketøyet eller ny Clive Cussler-bok, skal uansett bare slappe av og kose meg!

NYT kvelden!!

3 kommentarer:

Helene sa...

Grattis med ny sykkel!

Jeg ELSKER tulipaner - de er så herlige.. lukter godt, og har en fantastisk "lyd" ;D

Kjersti sa...

Tusen takk for oss! Koselig å besøke deg igjen - vi løper visst ikke akkurat ned dørene hos deg men det er jo veldig hyggelig når vi endelig er sammen! Takk for etpar toppers dager!!
Stor klem fra mams!

trine sa...

Tulipaner er definitivt VÅR! Hjelper veldig med litt farger og litt friske blomster :)

Selv takk for en koselig helg, mams! Kosa meg skikkelig!

Gode klemmer til dere begge :)