søndag 7. juni 2009

En rolig og deilig helg

Hatt en rolig, sløv og veldig deilig helg! Fredagen var det faktisk litt roligere på jobb, og jeg løp ut noen minutter før tida. Herlig! En knallbra spinningøkt på Spicheren (kun meg, mp3-spilleren og sykkelen, gjorde godt!), innom butikken på vei hjem, og så lage litt taco før Linda kom. Nesten 6 timer med skravling gjorde kvelden perfekt!

Lørdagen ble det litt pusling i leiligheten, spise god frokost med Kristin, og vimse rundt mens hun pakket litt. Fulgte henne til bussen og stakk innom butikken på veien. Planen videre var å gjøre skikkelig rent i leiligheten, men det ble ikke like effektivt som planlagt gitt *ler* Fikk gjort alt jeg skulle til slutt, men ble avbrutt av at det plutselig ble knallvær her. Da måtte jenta ut i sola! Men fikk tørket støv, støvsuget, vasket sengetøy og håndklær, tatt en lang og god dusj ++ til slutt. Tok bare litt tid... Fikk lagt meg tidlig i går, så våknet tidlig i dag og følte meg våken! Digg! En god frokost, og så var det bare å komme seg på sykkelen. Syklet til Spicheren (ca 7,5 km), fikk en liten styrkeøkt der, og syklet hjem igjen. Totalt ca halvannen time, og må si meg fornøyd med det! Har tilbragt noen timer på verandaen, og faktisk fått innviet ny bikini! Aner meg at det blir litt sofasløving resten av kvelden, er visst litt sliten for tida kjenner jeg...

Burde kanskje strikke litt på dette pensjonsprosjektet mitt *ler*

Har forresten opprettet en liten fotoblogg også, Finurlige foto. Vet ikke helt hvordan den blir ennå, men tanken er å få lagt ut litt bilder ettersom jeg får knipset i vei med D80'en. Og kanskje litt testing av nytt objektiv etterhvert (må bare bestemme meg og få bestilt...). Vi får se! Kommentarer og innspill tas i mot med stor takk! :)

2 kommentarer:

Kjersti sa...

Skal si du har vært flink i helgen! Har og vært inne og kikket på den nye bloggen din - du er god! Blir spennende å se om du får noen innspill der etterhvert!
Stoor klem fra mams

Helene sa...

Så moro med ny blogg! :D