søndag 5. september 2010

6 dager. 32 dager. 90 dager

Full nedtelling om dagen:
- 6 dager til a-ha konsert på Sør Arena
- 32 dager til a-ha konsert i Royal Albert Hall/London
- 90 dager til a-ha konsert i Oslo Spektrum
Bildet er fra a-ha konsert i Trondheim, august 2008

Hvilken HØST!! I tillegg er det snakk om København-helg, mulig Spa-helg, og mye annet sosialt og koselig. Herlig!! Har ikke hørt noe mer fra P4 ennå da, så lever fremdeles litt i spenning. Blir spennende å få detaljene, avreise tid, sted og hvor vi skal bo. Håper kanskje det kommer noe til uka? Jeg er SÅÅÅ klar! Kikket litt rundt på nettet i stad, og kommer over følgende (hentet fra Dagbladet.no):

A-ha kunngjorde i dag (12.mai 2010, red.) at de markerer 25-årsjubileet til gjennombruddsalbumet «Hunting High And Low» ved å framføre albumet i sin helhet for aller første gang.

Den historiske A-ha-konserten finner sted i Royal Albert Hall i London fredag 8. oktober 2010, skriver bandet i en pressemelding.

Ikke bare blir det altså konsert, men det skal tydeligvis bli en helt spesiell konsertopplevelse! SÅÅÅ fornøyd! Finner på aha2010.no at konserten trolig er med fullt orkester også - KNALL!

Sånn utover a-ha tanker og prat (aner meg at noen kanskje blir litt lei etterhvert?), så har jeg hatt en veldig fin helg i Froland denne helga. Dro hjem på fredag, og var på kafè og kino med Ann Mari. Lørdagen gikk jeg tur "rundt Froland" med Linn-Therese, og så fikk vi pratet litt om London også (jepp, min faste konsertpartner joiner til London!). Lørdagskvelden ble rolig i sofakroken. I dag har jeg hjulpet til litt med ymse ting og tang (klippet plenen, gjort ærender på loftet, hjulpet til med gardinbytte i stua etc), og nå er jeg vel tilbake i leiligheten. Burde lest litt fag i kveld, men det har visst ikke blitt så mye. Får komme skikkelig igang til uka!

Lavkarbomessig har det blitt noen små utskeielser i helga (kako på fredagen, en tacolefse i dag), men ellers føler jeg det fremdeles går veldig bra! Vekta står litt stille innimellom, men kroppen fungerer bra, og jeg har lite søtsug. Deilig! Blodsukkeret er stabilt, og jeg merker ingenting til denne "blodsukkersulten" som jeg har hatt mye tidligere (blir sur, skjelven, stressa og småsvimmel). Liker trenden!

Forrige mandag ble det overtidsjobbing, men i morra håper jeg at jeg kanskje skal få kommet meg på en skikkelig treningsøkt igjen - vekt i sal. Kommer til å gjøre vondt på kort sikt, og godt på lang sikt *ler* Og til torsdag starter yogakurset! Gleder meg!

Nyt kvelden!

Ingen kommentarer: