lørdag 18. september 2010

Snart jul!

Ok, så er jeg kanskje LITT tidlig ute med å snakke om jul... Jeg vet, vi er fremdeles i september, og det er over 3 måneder til jul. Men når jeg ser på kalenderen, så går det skrekkelig fort. Høsten er full av planer, og helgene forsvinner styggfort! Bergen, London, Aalborg, Larvik, Oslo og København. Hangarkonsert, 2x a-ha konsert, spa-weekend, shopping, kurs og sosialt med jobb +++ MYE gøy som skjer! Og så har jeg jo jobb og studier også...

I dag har jeg hatt kjempekoselig besøk av mams og paps. En bysleng, lunsj på Glipp og bare kosa oss. Mams kjøpte en NYDELIG orkidè til meg, og jeg nyter synet. En ganske liten orkidè, som passer perfekt på salongbordet. Og den har utrolig nok SEKS blomstergrener!

Jepp, bildene er tatt på terrassen... *ler* Best lys, og jeg gadd ikke dra frem stativ etc for å få tatt et par bilder. Men måtte jo ta et bilde eller to for å vise frem herligheta :)

I kveld blir det kino med Kristin, vi har en plan om å se The American med George Clooney. I morra har jeg billetter til Start-Strømsgodset, så da drar paps og jeg på kamp. Blir artig! Og vips er det mandag igjen....

Ellers, fremdeles litt i konsertrus etter forrige helg. Kooosa meg! Nå er nedtellingen mot London i full gang, og jeg gleder meg STORT! Definitivt høstens store bonus!

Lavkarbo'en går ganske bra den også, ingen store utskeielser (ok, så var det en utskeielse på torsdagen, men den var planlagt, kalkulert, og veeeeldig god! Sjokolademousse og vaniljesaus... Nam!). Har ikke spist godis/sjokolade på 6 uker, og klarer meg i grunn veldig greit. Litt sjokoladesug innimellom, men ikke verre enn at jeg rir det av. Og så lenge vekta rusler nedover, formen er stigende og jenta trives, så er det bare å stå på videre!

Er halvveis i høstens yogakurs (4 torsdager totalt, 2 unnagjort), og kjenner at det virkelig er en treningsform som gjør godt. Kroppen slapper av, musklene får strukket seg, og man får ny energi etterpå. Deilig! Må nok forsøke å å få til en fast time i uka etter at kurset er over, for dette trenger kroppen! Anbefales virkelig til alle som ikke har forsøkt før! Og ikke dumt med et kurs, da får man litt grunnleggende innføring, og blir litt kjent med øvelsene og opplegget. Mange steder er det selvstendige yogastudio, slik at man ikke trenger å være tilknyttet et treningssenter. Bare et tips!

Nei, må få laget litt kjapp middag her, og komme meg i dusjen.

Ha en strålende lørdagskveld!

Ingen kommentarer: