torsdag 11. august 2011

Studier?

Gikk ut i 110 i fjor høst, og jobbet meg gjennom Anatomi og Fysiologi ved Atlantis Medisinske Høgskole (AMH). Eksamen i mai gikk greit, og jeg tok noen velfortjente "ferieuker" fra studiene. Planen var å fortsette i høst. Men... Det er ikke alltid det går som man ønsker. Studiet jeg ønsker å ta har ikke startet opp ennå, og det vil trolig ikke starte opp før tidligst neste år. Det vil si at fag jeg trenger videre trolig ikke vil bli tilgjengelige før 2013, enten til nyttår eller høsten. Det er jo lenge til... Så da har jeg tuslet en tur inn i tenkeboksen, og tar studiefri denne høsten. Mulig jeg kunne fått til et fag, men jeg har ikke nok til å dekke opptakskravet, siden faget egentlig er beregnet for 4.semester, og ikke 2.semester.

SÅ da blir det ikke studier, men mer fokus på trening igjen. Har sendt en liten forespørsel til en PT (Personlig Trener) på Spicheren, og håper jeg kan komme igang med et skikkelig trening og kosthold igjen. Trengs! På tide å få varmet opp spinningskoa igjen!

1 kommentar:

Lena sa...

Da er vi to med studiefri i høst!

Store planer om trening jeg og, men første uke med full jobb og snuppa i barnehage har endt opp i null treningsøkter, men desto flere timer på sofaen etter snuppa er i seng... Men fantaserer om spinning, så må vel komme meg avgårde snart! til helga kanskje ;)