mandag 9. juni 2008

Still going strong

Ny uke er i gang, og vi nærmer oss midten av juni. Dagene går fort altså! Er bare 14 dager til sola snur også... Forferdelig tanke! Er jo så deilig nå med sol og sommer :) Men heldigvis er det lenge igjen av sommeren ennå, håper bare det blir masse fint vær!

Helga ble veldig stille og rolig. Farmor døde på fredagen etter noen ukers sykdom. Utrolig trist, men samtidig godt at hun slipper å lide mer. Men har vært tøffe uker! Mange turer hjem til mams og paps, og mange turer til sykehjem og sykehus på besøk. Men godt å ha muligheten til å få besøkt henne såpass ofte! Siste gangen jeg var hos henne var forrige mandag. Gjorde veldig godt kjenner jeg, fikk liksom tatt ordentlig farvel... Er godt å tenke på nå...

Treninga har vært god å ha i denne perioden, fått ut masse vonde tanker og klart og tømme hodet litt. Og jeg føler det har hjulpet. Heldigvis er treningslysten tilstede fremdeles, så blir full fart denne uka også, med planer om trening mandag (ble en times tid i dag), tirsdag og torsdag. Onsdag er det jo dette kurset, og fredag blir det begravelse. Lørdagen drar jeg nok tilbake til storbyen her, og søndagen kommer Kristin. Gleder meg til besøk! Kjenner det skal bli utrolig godt, få skravlet litt og kanskje gått litt turer :) Må vel kanskje forsøke å lure inn en liten treningsøkt eller to også, ellers får jeg vel helt abstinenser... Hihi! Er rent avhengig jo! Men godt også! Mulige bivirkninger er jo økt kondisjon, sprek skrott, vektreduksjon og økt overskudd. Ikke dumme bivirkninger det gitt! :)

Nei, er vel best å ta seg selv litt i nakken her, og få gjort litt! Fikk vannet kassa ute i stad (vil gjerne ha litt regn på nattestid altså, for å slippe å bære alle disse kannene med vann!), orkideene fikk en tur under springen, og alle inneplantene fikk en skvett. Så nå satser vi på at de er fornøyde. Skal ha med noen planter på jobb en dag, har endelig klart å gi bort noen av disse som formerer seg så skrekkelig. Har jo så mange, og fler er på vei, så da får vi "donere" litt til trengende. Hihi! Alternativet er jo at jeg snart begynner å kaste de, for har virkelig ikke plass. Men moro at noen vi overta et par stykker!

Håper det står bra til rundt omkring, skriv gjerne en liten kommentar ved anledning :)

Ingen kommentarer: