torsdag 5. juni 2008

Trening er terapi

Ja, det er i grunn ingen tvil. Trening er en utmerket terapi! Stress, kjipe tanker, frustrasjon, alt blir så mye bedre etter en god treningsøkt. Har vært mye å tenke på i det siste, ergo har jenta trent masse. Og det hjelper! Forrige uke ble det trening mandag, onsdag, torsdag, lørdag og søndag. Denne uka har jeg fulgt opp med trening tirsdag, onsdag, torsdag og i morra fredag :) Og det gjør skikkelig godt for skrotten kjenner jeg, både fysisk og psykisk. Skal forsøke å gjøre mest mulig ut av denne treningsmotivasjonen, det gjør hverdagen så mye bedre! De siste dagene har jeg reist rett på Spicheren etter jobb (pakker treningstøy om morgenen), noe som i grunn har passet veldig greit. Godt å være hjemme i "rimelig tid" og ferdig trent :) Skal ikke skryte på meg så altfor mye husarbeid disse ettermiddagene, men har da fått vasket litt klær, farget tre topper og ryddet litt. Så helt håpløst er det jo ikke :)

Med all denne treningen har det jo ikke blitt så veldig mye leking med det nye kameraet da, men det kommer nok. Jeg har rett og slett prioritert treningen siden lysten er så innmari tilstede, og så får vi leke mer med kameraet etterhvert. Men her er et par testbilder, det første tatt fra verandaen i leiligheten, det andre tatt av en blomst i verandakassa til mams og paps :) Kommer nok mer bilder etterhvert ja!


Fredag i morra, og tid for ny helg :) Blir en tur hjem til mams og paps, og forhåpentligvis få en kveld sammen med Ann Mari. Er lenge siden jeg har sett henne nå, så håper virkelig at vi får til en kveld sammen! Men får ta helga litt som den kommer, ikke alltid like lett å planlegge alt dessverre...

Bare en snau uke til Daniella og jeg skal på kurs nå (scrapbookingkurs hos Hobbyhimmelen), og snaue to uker til Linn-Therese og jeg skal på Bon Jovi konsert på Ullevål. Gleder meg masse til begge deler! Og sannelig bare en drøy uke til Kristin kommer også! Det blir bra :)

Ellers må jeg få benytte sjansen til å gratulere Linn-Therese som boligeier! Kjempemoro at det endelig var din tur, snuppa! Håper og tror du kommer til å trives kjempegodt! Og gleder meg til å komme på besøk :)

Tudelidu!

5 kommentarer:

Rolf Inge Dalen sa...

Dette innlegget om trening var veldig bra skrevet.

trine sa...

Tusen takk :)
Skal se det kommer et aldri så lite "terapi-innlegg" på Trent og fortjent etterhvert også. Synes det er viktig å presisere denne geniale effekten som treninga har, for det hjelper så veldig :)

God helg!

Anonym sa...

Som vanlig er jeg mektig imponert!!

Helene sa...

Så flott, du er jammen meg flink! :D

Full fart på programmet, så morsomt! Også scrapbookingkurs da - det må jeg si! ;D ;D Da ser jeg deg kanskje snart på www.scrapbookexpress.no også?? hihi.. ;)

Hvor skal Linn-Therese bo forresten?

trine sa...

Hvem vet hvor jeg dukker opp etterhvert? Hihi! Dukket opp et lite kurs som vi meldte oss på, så får vi begynne der. Ikke helt årstida nå, men men. Inspirasjon er jo alltid bra!

Linn-Therese har kjøpt leilighet i en firemannsbolig et lite stykke utenfor Arendal. Tror det blir veldig bra! Bygget rundt 1990, og så fin ut innvendig. Tror hun overtar rundt 1.august, så nå klør hun visst i fingrene etter å komme igang med pakking etc :)