lørdag 13. september 2008

En ny liten superlørdag :)

Hatt en veldig bra dag i dag kjenner jeg, selv om jeg er skrekkelig trøtt og sliten nå. Ingen trening i morgentimene, bare en ganske sløv morgenstund. Dro på butikken en tur når den åpnet (har åpnet ny butikk her, Ultra Matvarehuset, veldig bra!) og fikk kjøpt varme Sunnhetsbriks. Utrolig gode og skikkelig grove. Ble deilig lunsj! Fikk også ordnet et par ærender på KappAhl og vips forsvant 400 kroner... Hihi! Linn-Therese kom i tolvtida, og så dro vi etterhvert til byen. Vimset rundt og kikket på livet, og planen var egentlig å ikke kjøpe stort. Men er jo ikke alltid planen slår til. Har kikket på noen sko tidligere, som jeg virkelig har ønsket meg. Ikke funnet noen som passet skikkelig før i dag. Og med mine katastrofale føtter, så er jubelen STOR når sko endelig passer! Hurra!! Smiler superbredt når pengene forlater kontoen i en slik setting jeg. :) Fornøyd med dagens "fangst" tok vi turen på restaurant og fikk spist en deilig lunsj/middag. Etter maten skulle vi bare innom Lindex en liten tur for å kikke... Egentlig skulle Linn-Therese se etter litt klær... Men hvem shopper? Hihi! Fant en superfin jakke/kåpe som jeg har sett etter LENGE. Har kun jakker av typen fleece og allværs, men ENDELIG fant jeg en som satt som et skudd. Kunne rett og slett ikke forlate butikken uten den i en pose! Får se om det blir noe bilder etterhvert, men foreløpig henger den pent og pyntelig på en henger :)

Linn-Therese har akkurat reist hjemover, og nå skal kvelden sløves. Våknet rett før kl 07 i morges, så må innrømme at jeg er sinnsykt trøtt nå. Hadde en utrolig koselig kveld hos Daniella og Gunnar i går, med Burritos til middag og litt snop på kvelden. Godt med en prat igjen! Fikk meg en liten treningsøkt etter jobb også, så var full av god samvittighet. Deilig!

I morra har jeg ingen store planer, bare slappe av og kose meg. Vaske litt tøy, gjøre litt rent og kanskje få ryddet bort utemøblene for i år. Godt for alt som er gjort! Bør kanskje komme meg på trening også, får se litt hvordan formen er i morra tidlig. Er jeg like sliten som i dag, så tror jeg kanskje at jeg skal prioritere litt "egenpleie" og avslapning. Trengs det også!

Nei, får finne fjernkontrollen her, og se om det er noe å hvile blikket på. Lørdagen pleier normalt ikke å være noen høydare sånn tv-messig, men vi får gi det en sjanse. Dessuten aner det meg at det blir TIDLIG kvelden i kveld... Ha en super helg videre!

Snakkes plutselig :)

Ingen kommentarer: