tirsdag 16. september 2008

Endelig litt energi igjen!

Etter en ganske stusselig mandag, med hodepine, redusert trening og til slutt migrene, var jeg superklar for en tirsdag med litt mer overskudd og energi. Fremdeles ganske trøtt, men har hatt mye mer energi i dag uansett. Deilig!

Så nå har jeg supergod samvittighet! Dro rett til treningssenteret etter jobb, og var dermed ganske tidlig ute til spinningtimen. Heldigvis var spinningsalen åpen, og instruktøren holdt på å forberede timen. Fikk lov til å finne meg en sykkel og begynte så smått med oppvarming/trening. Kan jo ikke klage på 20 minutter ekstra trening? Hihi! Så sinnsykt deilig å ha litt energi igjen, sammenlignet med treningsøkten i går... Var en ganske tung spinningtime, fikk kjørt pulsen skikkelig, men gjorde så godt! Masse energi da timen var over, og den varte etter at jeg hadde kommet hjem også.

Det har resultert i at jeg har:

- vannet, gjødslet og fjernet visne blomster fra mine 6 orkideer
- støvsuget grundig
- byttet pose og filter i støvsugeren
- vasket over komfyren og tatt det verste i stekeovnen
- kastet en vissen blomst
- tømt søpla (satt klar til å ta med ut i morra tidlig)
- laget middag, ryddet litt etc.

Ikke veldig lang liste, men jeg er superfornøyd! I morra er planen å vaske badet, tørke støv og få unna litt annet småtteri. Samt trene selvfølgelig! Blir nok en tidlig kveld i kveld også, får heller finne boka litt. Alltid godt å finne dyna :) Må bare bli flinkere til å sove hele natta gjennom...

Nattinatt!

2 kommentarer:

Cathrine sa...

Kunne ønske Anveig ble flinkere til å sove natta igjennom også! Hehe ;)

Får rent dårlig samvittighet av å lese bloggen din i dag. Du har jo gjort så mye fornuftig. Her er det lettere kaos føler jeg.

Ha en fin uke da :)

trine sa...

Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig å sove godt i helgene for tida. Sliter skikkelig! Sover ganske godt noen timer, men så er det slutt... Jaja, skal nok klare meg, er bare litt slitsomt innimellom.

Tusen takk for kommentar forresten, er veldig koselig!

*stikker innom bloggen til Cathrine*