søndag 29. august 2010

Nedtelling

Må innrømme at jeg har startet litt nedtelling nå, gleder meg som en unge til a-ha konsert på Sør Arena! For en uke siden var de på Ullevål, og i går kveld var de på Brann Stadion. Nå er både Bergens Tidende og Bergensavisen behørig gjennomgått for konsertdetaljer, og jeg teller ned! Konsertklar? Jeg? *kremt*

Fredagen ble det rolig hjemmekveld, med litt lesing og mye avslapning. I går presterte jeg det kunststykket å våkne kl 0615 - på en LØRDAG! Ærlig talt! Sløvet litt med boka på sengekanten, før jeg stod opp og fikk vasket sengetøy etc. Godt for alt som er gjort! En litt småsløv formiddag, før jeg fikk koselig besøk. Først kom mams, paps, Jan Tore og Liv Kjersti, og 3 minutter senere kom Linda. Begge deler var snarvisitter, men veldig koselig! En drøy time senere var jeg alene igjen, og leste litt pensum. Ble litt rastløs på ettermiddagen, og fikk et solid friskluftsbehov. Etter litt telefoner frem og tilbake, ble det til at jeg avtalte at jeg skulle møte Kristin i nærheten av brannstasjonen, og at vi skulle besøke Linda. Brukte halvannen time på turen, totalt ca 8,7 km, masse frisk luft og en stor dose god samvittighet. Deilig! Tok bussen hjem, og krøp fornøyd under dyna rett rundt midnatt.
Vis Hånes-Lund i et større kart

I dag satser jeg på litt lesing, og så blir det en tur på spinning senere. Plutselig er helga over, og det er mandag igjen!

♫ Stay on these roads ♫

1 kommentar:

Kjersti sa...

Takk for hyggelig samvær noen minutter igår!!