søndag 15. august 2010

Soooool!!

Har hatt fantastisk vær her i helga, og jeg har bare slappet av. Besøk av Kristin fredagskvelden, masse skravling og kos! I går hadde jeg en sløv dag på verandaen, koste meg i sola og leste ei god bok. Fikk også vasket og soltørket sengetøyet - luksus! I dag har jeg også bare slappet av, men vært flink og lest litt pensum i det minste. Hadde en plan om en treningsøkt eller rusletur, men det har visst kokt litt bort i varmen. Nå har jeg i stedet en plan om trening imorra (og stikke innom Linda i den nye leiligheten!). Søndagskvelden blir nok bare sløv i heimen! Er jo mandag i morgen...

Ellers kan det nevnes at lavkarbo'en går bra, har vært på den smale sti i 7 dager nå. Og det bare fortsetter! Middagen i dag var marinert nakkekotelett av svin med blomkålmos til. Godt!

Kommer sterkere tilbake! :)

Ingen kommentarer: